brian1 Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Hei Lurer på hvem jeg skal velge av disse to? Compaq: P-1,8, 256, 15", 30GB, CDRW-DVD, Floppy, 32 MB, USB 2.0, Firewire, XP Pro Eller: Dell 4150 P-2, 384, 14", 40GB, CDRW-DVD, 32 MB, USB, XP-PRO Prisene jeg får blir at Dell blir en 1700,- kr dyrere.. Hva skal jeg velge?? Håper på noen synspunkter.. Skal ikke brukes til spill, men mest skolearbeid og diverse annet!! Lenke til kommentar
beh Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Bygge kvaliteten på Compaqen er bedre, og Firewire/ USB2 er noe du kommer til å savne hvis du velger Dellen. Oppløsning er det eneste jeg kan tenke med at Dellen slår Compaqen på. Og høy oppløsning er _deilig_! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, oppløsning og 5400rpm disk til dellen (Antar jeg) Liker også godt høy oppløsning. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Har vurdert de samme maskinene selv. Hvordan fikk du prisforskjellen til å bli bare 1700 med den konfigurasjonen du skisserer? Jeg får en forskjell på over 4K med utgangspunkt i at Compaqen koster 12.388,00 hos Telebutikken. Slik jeg ser det er fordelen med Compaq: -Pris -Byggekvalitet? (Har brukt en 4150, og var ikke overbegeistret her) -Firewire/ USB2 -Større skjerm Dell: -Bedre skjermkort -Mulighet for SXGA (men blir ikke 1400x1050 litt lite på en 14"?) -Litt lettere -Batteritid Lenke til kommentar
brian1 Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 Kontakter vet, du... Ja, er veldig i tvil i hvem av de to jeg skal velge. Lurer på hvor mye jeg vil savne Firewire.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå