Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kulturo: Kjører raskt og hissig i Los Angeles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Ja det kan virke sånn... Jeg har sett alle filmene till nå, og må inrømme jeg var stor fan av den første. Selv om jeg nå ikke helt kan forstå det da. Alle tre er egentlig utrolig middelmådige filmer som egentlig bare er "vommfyll".

Selv syns jeg Vin Diesel er ekstremt dårlig skuespiller, noe han har bevist gang, etter gang, etter gang. Han hadde ikke blitt brukt som skuespiller hadde det ikke vært for hans muskelmasse, som trekker fjortisser av begge kjønn. Gutter fordi han er "så utrolig kul" og jenter fordi han er "så utrolig sexy, også den stemmen da. Så utrolig sexy den også"... Men det er jo en bil film, og jeg elsker biler. Så blir nok sett denne også, ikke på kino for det er den ikke verdt. Men blir kjøpt inn, som er billigere enn to billetter til kinoen... Bare håper de klarer og legge inn litt historie og gjøre noe mer ut av det, enn i de forrige.

Lenke til kommentar

Tror jeg må se alle filmene på nytt. Har sett de to første, men vil se alt fra starten.

Hva er rekkefølgen?

1. The Fast and The Furious

2. 2 Fast 2 Furious

3. The Fast and The Furious: Tokyo Drift

4. Denne som det er snakk om i tråden

Stemmer det?

Lenke til kommentar

gleder meg litt til denne. det er den første som helt klart er den beste. 2ern var helt grei, men kjøringa var delvis patetisk, alt gikk jo så sakte at det var en skam.

tokyo drift var elendig. den skal ikke kjøpes. og jeg har til vane å kjøpe alle filmene i en serie dersom jeg har begynnt å kjøpe den, selv om oppfølgerne er for dårlige. eneste serien jeg ikke har overholdt dette på enda er americanb pie filemene. der stoppa jeg etter nr3. men så var det jo en del endring i systemet etter 3ern alikevel, så det går greit.

men tilbake til topic filmen. få inn masse feit kjøring i feite biler så blir det bra. storyen virker god, tror de kan få det til ganske tilfredstillende.

vin diesel er ikke en dårlig skuespiller. han er en typisk actionhelt som har noen få bra filmer og resten er ikke så mye å skryte av. de jeg liker: pitch black + delvis chroncles of riddic, knockaround guys, saving private ryan, a man apart. babylon A.D. ser også kul ut.

Lenke til kommentar
Selv syns jeg Vin Diesel er ekstremt dårlig skuespiller, noe han har bevist gang, etter gang, etter gang.

Han gjore en absolutt god jobb i "find meg guilty"

Jeg skal ærlig inrømme jeg ikke har sett denne filmen. Selv syns jeg Vind Diesel var drit kul når jeg først så han i Fast and the Furious (jeg var 15) og xXx. Men så ble jeg eldre, klokere og så begge filmene på nytt og innså hvor dårlig han var (ler alltid når jeg hører "I live for this shit")... Så jeg ga opp han etter og ha sett F&F, xXx, Riddick (ble dratt med på kino og dama betalte) og The Pacifier (så den på TV, pga dama)... Syns selv jeg har gitt han mange sjanser, Og jeg liker han fortsatt ikke. Men om "Find me Guilty" kommer på TV og ingenting annet bra blir sendt, kanskje jeg gir han en sjanse. Kanskje. Sjekket den filmen og den får jo ok karakter på imdb.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...