MrAnderson Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har en SMC 7004 ABR Router og Catch Sdsl 1mbit Catch linja er helt ok, men bak routeren (som funker fint)så opplever jeg 2 problemer. Det ene er at plutselig mister jeg internetten i 5-15 minutter for så å komme tilbake (kobler jeg rett på catch modemet så har jeg internet). Det er variabelt, er fra 1-4 maskiner i nettverket bak routeren. Dette problemet kommer helt tilfeldig, men skjer 2-5 ganger uka. Som er vellllldig irriterende under en video samtale/cs kamp. Det andre er at opp lastingen blir helt ødelagt bak routeren. Ned lastingen går fint (får max 120kb/s som jeg skal ha), men opplastingen har et gjennomsnitt på 53kb/s når jeg laster opp/ned samtidig. Laster jeg kun opp så har jeg en gjennomsnitt på 64kb/s. Bak roouteren svinger opp lastingen som en jojo fra 110kb/s til 4kb/s. Foran routeren ligger den stabilt over 100kb/s fra samme ftp server. Har testet med flere forskjellige server og komer fram til samme konklusjon hver gang. Resultatene er like, routeren ødelegger opplastingen. Har siste firmware på routeren, oppgraderte senest i går får å se om det hjalp (noe som det ikke gjorde), fikk endelig bruke msn funksjonen i det minste. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå