Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mistenker at noen her vil bli mektig irritert, så jeg klarer ikke å holde meg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
First of all, gratulerer om dette er sant.

Second of all, kan ikke sammenligne Maserati Quattroporte med den Ferrarien der.

Third of all, Skyline er en stygg bil for guttunger med små *****.

Ikke det at det er så stort å eie en Ferrari, selv om det er fine biler..

Men å henge ut de som eier Skyline på den måten sier bare sitt om deg og ditt, mens du sannsynligvis bare er ganske misunnelig tenker jeg ;)

Er forresten ikke så glad i japsebiler generelt, men jeg henger ikke ut folk fordet..

Lenke til kommentar
Slutt å gratulere meg! Hele poenget er jo at jeg gir faen. Dere skal være sinte når en person som meg er så 'heldig'. :tease:

Er nok ikke sint på deg. Misunnelig? Ja, men ikke sint. Hvorfor er du heldig da? Du gir jo faen :p Jeg på en annen side hadde vært heldig, for jeg er bilfrelst på et høyt nivå :)

Edit: Hvorfor skal vi tvile? Bilen koster rundt 1,5mill. Mange som kjører rundt i tysker-traller til den prisen. Og i dette tilfellet er det en bilfrelst kar.

Endret av rublings
Lenke til kommentar

Har ikke kamera. Og mobilen er en gammel Sony Ericsson som ikke har ledning. Men det stemmer at jeg lurt dere bitte litt :p

For å heve muligheten for litt sinne, og irritasjon så gav jeg inntrykket om at det er gamlingen som eier bilen. Egentlig er det bestevennen hans som eier bilen. Og du kan sjekke, jeg sa aldri hvem som eide den. Faren min låner bare bilen en del siden det var han som tok seg av alle forhandlingene og slikt med den tidligere eieren.

Urk, nå føles det ut som jeg virkelig sitter her å skryter også. En dårlig dritt tråd som ikke funket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...