Marvil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Enzo er jo stygg. Hva skjedde med Ferrari's eleganse og stil? F430 har alt for store nesebor, ellers er det en grei bil. Nei, lamborghini Murcielago lp640 og F355 ligger nok på topp her. Enzo døde. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 First of all, gratulerer om dette er sant. Second of all, kan ikke sammenligne Maserati Quattroporte med den Ferrarien der. Third of all, Skyline er en stygg bil for guttunger med små *****. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ferrari F40 best of the 80s fortsatt noe av det )#)¤#) som Ferrari har designet. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 First of all, gratulerer om dette er sant. Second of all, kan ikke sammenligne Maserati Quattroporte med den Ferrarien der. Third of all, Skyline er en stygg bil for guttunger med små *****. Ikke det at det er så stort å eie en Ferrari, selv om det er fine biler.. Men å henge ut de som eier Skyline på den måten sier bare sitt om deg og ditt, mens du sannsynligvis bare er ganske misunnelig tenker jeg Er forresten ikke så glad i japsebiler generelt, men jeg henger ikke ut folk fordet.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Henger ut? Bare min mening. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) slapp av, han(gorber) veit sikkert ikke hva bilen(skyline) presterer , han tror nok bare at det er en stygg bil som bare finnes i sølv med blå farts-striper med heslig styling;) on topic , grattis med ferrari;) Endret 21. april 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Slutt å gratulere meg! Hele poenget er jo at jeg gir faen. Dere skal være sinte når en person som meg er så 'heldig'. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er jo ikke sikkert at vi tror helt på deg heller da. Post et bilde av deg selv, dagens avis og bilen, så kanskje. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Slutt å gratulere meg! Hele poenget er jo at jeg gir faen. Dere skal være sinte når en person som meg er så 'heldig'. Er nok ikke sint på deg. Misunnelig? Ja, men ikke sint. Hvorfor er du heldig da? Du gir jo faen Jeg på en annen side hadde vært heldig, for jeg er bilfrelst på et høyt nivå Edit: Hvorfor skal vi tvile? Bilen koster rundt 1,5mill. Mange som kjører rundt i tysker-traller til den prisen. Og i dette tilfellet er det en bilfrelst kar. Endret 21. april 2008 av rublings Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Har ikke kamera. Og mobilen er en gammel Sony Ericsson som ikke har ledning. Men det stemmer at jeg lurt dere bitte litt For å heve muligheten for litt sinne, og irritasjon så gav jeg inntrykket om at det er gamlingen som eier bilen. Egentlig er det bestevennen hans som eier bilen. Og du kan sjekke, jeg sa aldri hvem som eide den. Faren min låner bare bilen en del siden det var han som tok seg av alle forhandlingene og slikt med den tidligere eieren. Urk, nå føles det ut som jeg virkelig sitter her å skryter også. En dårlig dritt tråd som ikke funket. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Gi meg heller en cossie From: Hedmark Her var det ingen store overraskelser. Endret 21. april 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ja nei oppi der er cossie å 240/740 sett på som supersportsbiler ^^, 3dørs cossie er vel nærmest supersportsbil Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ja nei oppi der er cossie å 240/740 sett på som supersportsbiler ^^, 3dørs cossie er vel nærmest supersportsbil 3-dørs Cossie med cupvinger - Hypercar! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg elsker hvordan ungdommer sammenligner en Cosworth med en Ferrari. Et produkt fra Ford (GT40 teller ikke) vil aldri bli like bra som en Ferrari til å skape adrenalin. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 enhver turbo bil med godt over 700hk(ja snakker om trimma biler) å rake rør fra motoren , skal nok få adrenalin i kroppen din ahpadt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Feil tråd Endret 22. april 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har mer troa på p10 primera...Det ER jo en supersportsbil Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har mer troa på p10 primera...Det ER jo en supersportsbil Primera GT er jo nærmest som en Caparo T1 å regne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå