Venerable Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gamlingen har alltid vært ekstremt hekta på biler. Som naturligvis har gjort at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Gi meg en liten naturvennlig bil, så er egentlig jeg fornøyd. Nå står en slik uti garasjen: Til og med jeg syns det er litt tøft, men... Hadde gjerne bytta han med en filminteressert gamling i stedet. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Skal ikke denne legges i Gledesutbrutt? Eller finnes det kanskje en skrytetråd? Endret 20. april 2008 av Mauro Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Egentlig ikke, fordi jeg bryr meg ikke så mye. Ville bare erte dere bilfolk litt Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bah, neitakk. Like ikke sånne "superbiler" som Ferrari, Lambo o.l. Sier heller jatakk til en sportslig familiebil som f.eks. Audi RS4/RS6 o.l. Så du klarte ikke å erte meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det et jetfly eller en bil som står i garasjen, eller er det begge deler? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Da er du på et høyere budsjett enn meg. Vi har bare et to-seters mikrofly stående hjemme, og selv kjører jeg Renault Megane. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gamle folk som kjøper spider-versjoner.... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde ikke sagt nei takk, men jeg ville heller tatt en 355. Syntes de er penere. Gamlingen min er også bilgal, men han er (u)heldigvis litt fornuftig, så han kjører Audi om dagen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Flyet er såklart ikke i vår garasje, det er bare et random bilde jeg fant gjennom google. Men ok, er visst litt annerledes bilsmak her på forumet enn hva jeg trodde. Noe som var logisk da jeg som sagt ikke eier peiling på bil Endret 20. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Smaken er som baken, den er delt uten å uttdype dette nærmere. Om du liker en pappeske med hjul på skal ingen henge deg for. Tro hvor kjedelig verden hadde vært om alle kjørte rundt i Porsce 911? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde ikke sagt nei takk, men jeg ville heller tatt en 355. Syntes de er penere. Gamlingen min er også bilgal, men han er (u)heldigvis litt fornuftig, så han kjører Audi om dagen. Skulle akkuratt til å skrive det samme, 355 er jo den peneste ferrarien. Eneste forskjellen er at gamlingen ikke er bilgal, men audi kjører han Lenke til kommentar
Carman Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde ikke sagt nei takk, men jeg ville heller tatt en 355. Syntes de er penere. Gamlingen min er også bilgal, men han er (u)heldigvis litt fornuftig, så han kjører Audi om dagen. En rød 355 GTB er en av de 3 fineste ferrariene for min del... den ligger sammen med F430 og enzo.. er heller ikke så begeistret for lambo.. bare disse tre ferrariene! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Enzo er jo stygg. Hva skjedde med Ferrari's eleganse og stil? F430 har alt for store nesebor, ellers er det en grei bil. Nei, lamborghini Murcielago lp640 og F355 ligger nok på topp her. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Siden trådstarter ikke har peiling på bil, kan det jo hende det er en replica? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Gratulerer med en flott bil i familien. Er det denne som står på Ålgård? Ikke en som har sagt et positivt ord om bilen her. Janteloven står sterkt ennå ser jeg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Mm. Fet bil. Hadde bare fader'n min tatt slik av, hehe. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ser ikke helt hvorfor du tror folk skal bli "mektig irritert" over at din far lever ut en guttedrøm? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) 5'er på at dere blir påkjørt og bilen får lakk skader innen 2 uker men hvorfor en Ferrari??? Seriøst..Maserati Quattroporte (4 dørs) er jo mye finere enn det rukkle der.. Nå skal ikke jeg komme her og diktere bil for deg, for det eneste jeg tenker på er Skyline (som ikke er lovlig og importere til Norge, derav sier jeg HURRA for jeg bor ikke i Norge ) eller kanskje en Nissan Stagea RS260 Autech Maserati Quattroporte Endret 21. april 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå er ikke disse 2 bilene i samme klasse da. Kjøper ikke en 4 dørs, rask GT-bil hvis du vil ha en liten, rask Ferrari. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skyline er lov å importere, men bortimot ikke mulig å få på vite skilter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå