Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mistenker at noen her vil bli mektig irritert, så jeg klarer ikke å holde meg.

Anbefalte innlegg

Gamlingen har alltid vært ekstremt hekta på biler. Som naturligvis har gjort at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Gi meg en liten naturvennlig bil, så er egentlig jeg fornøyd.

Nå står en slik uti garasjen:

aerotoy223_1.jpg

Til og med jeg syns det er litt tøft, men... Hadde gjerne bytta han med en filminteressert gamling i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyet er såklart ikke i vår garasje, det er bare et random bilde jeg fant gjennom google.

Men ok, er visst litt annerledes bilsmak her på forumet enn hva jeg trodde. Noe som var logisk da jeg som sagt ikke eier peiling på bil :shrug:

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Hadde ikke sagt nei takk, men jeg ville heller tatt en 355. Syntes de er penere. :)

Gamlingen min er også bilgal, men han er (u)heldigvis litt fornuftig, så han kjører Audi om dagen. :)

Skulle akkuratt til å skrive det samme, 355 er jo den peneste ferrarien. Eneste forskjellen er at gamlingen ikke er bilgal, men audi kjører han :p

Lenke til kommentar
Hadde ikke sagt nei takk, men jeg ville heller tatt en 355. Syntes de er penere. :)

Gamlingen min er også bilgal, men han er (u)heldigvis litt fornuftig, så han kjører Audi om dagen. :)

En rød 355 GTB er en av de 3 fineste ferrariene for min del... den ligger sammen med F430 og enzo.. er heller ikke så begeistret for lambo.. bare disse tre ferrariene! :p:love:

Lenke til kommentar

5'er på at dere blir påkjørt og bilen får lakk skader innen 2 uker :p

men hvorfor en Ferrari???

Seriøst..Maserati Quattroporte (4 dørs) er jo mye finere enn det rukkle der..

Nå skal ikke jeg komme her og diktere bil for deg, for det eneste jeg tenker på er Skyline (som ikke er lovlig og importere til Norge, derav sier jeg HURRA for jeg bor ikke i Norge :p)

eller kanskje en Nissan Stagea RS260 Autech

Maserati Quattroporte

maserati-quattroporte-gt-s.jpg

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...