Gjest Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Heisann Jeg har lyst til å begynne med kampsport... Må vel bli til høsten pga. nye kurs... Aner ikke helt hva jeg skal begynne på. Er nyinnflyttet i Oslo - et sted mellom sentrum og smestad hadde passet best. Trente taekwondo og kickboksing fra jeg var 8 til 15. Dette er nå åtte år siden, så må innrømme at skillsene mine ikke er helt oppdaterte lenger Har egentlig ikke noe særlig forhold til hva jeg skal begynne med, men helst noe som ikke inkluderer bakkekamp, og som gir god trening - både styrke og utholdenhet... kunne sikkert ha fortsatt med taekwondo, kickboxing frister ikke helt nå. Noen som kan anbefale noen gode klubber? Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) www.sentrumkickboxing.no Bra klubb med lokaler sentralt plassert på Karl Johan. Evt Tojang kampsportsenter på Bryn, hvis du heller foretrekker TKD. Endret 22. april 2008 av etcreature Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Siden det ikke frister med kickboksing nå, skal jeg ikke foreslå Fighter... www.fighter.org Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Studentidretten tilbyr mye forskjellig, og er ikke så langt fra der du bor (Domus Athletica og Blindern): www.osi.uio.no Ellers har du muay thai på www.frontlineacademy.com på Majorstuen, men kommer an på hvor tøft du vil ha det. Finnes vel noe taekwondo på Majorstuen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå