DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde blitt sint. Spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn det er, utroskap er utroskap, med mindre det har vært avtalt, selvfølgelig. Men slikt er ikke noe for meg. Helt enig. x2. Blir uansett feil. Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 to damer? you gots to be kidding, er det virkelig noen som er imot det?! Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 to damer? you gots to be kidding, er det virkelig noen som er imot det?! Jeg tillater meg å spørre: er du i et seriøst forhold, eller har vært? Jeg kan ikke, under noen omstendigheter, si at jeg har klart å forholde meg rolig i en sånn situasjon. Opphisselse kan jeg i alle fall bare glemme. Det er noe med tilliten jeg føler man må ha i et forhold. Joda, jeg hadde helt klart reagert sterkere hadde det vært en mann, men jeg føler det slik at sex i et forhold er noe som baserer seg på tillit og åpenhet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vet ikke helt. Blir det vel noe dumt som "Ligger dere her og koser dere, da? Uten meg? *kleavseg*" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vet ikke helt. Blir det vel noe dumt som "Ligger dere her og koser dere, da? Uten meg? *kleavseg*" Too much pr0n for y00! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vet ikke helt. Blir det vel noe dumt som "Ligger dere her og koser dere, da? Uten meg? *kleavseg*" Too much pr0n for y00! Lies. Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 to damer? you gots to be kidding, er det virkelig noen som er imot det?! Jeg tillater meg å spørre: er du i et seriøst forhold, eller har vært? Jeg kan ikke, under noen omstendigheter, si at jeg har klart å forholde meg rolig i en sånn situasjon. Opphisselse kan jeg i alle fall bare glemme. Det er noe med tilliten jeg føler man må ha i et forhold. Joda, jeg hadde helt klart reagert sterkere hadde det vært en mann, men jeg føler det slik at sex i et forhold er noe som baserer seg på tillit og åpenhet. Jeg er i et seriøst forhold nå, runder 1 og et halvt år om et par dager. Og jeg kan fortsatt si at om dama hadde rota, kosa eller hat seksuell omgang med ei annen jente så hadde det ikke gjort meg noe, noe jeg kan si nettopp fordi at hun har gjort det flere ganger. Men hey, det er lov å undre, folk reagerer forskjellig og det må man bare godta. Jeg skjønner selvsagt at noen ikke liker å finne dama i seng med noen andre utelukket hvilket kjønn det er, men det er vell også noen som reagerer stikk motsatt. Sånn er det bare. Og det er sant det du sier, tilliten i et forhold teller jævla mye, men det har også noe med respekt å gjøre, så sålænge det er snakk om et forhold, og ikke et ekteskap som er ment å vare livet ut, så har jeg ikke noe imot at hun eksperimenterer seksuellt sålænge det ikke innebærer et annet hankjønn som kan ta min plass. Jeg vet jo at jenta mi er glad i meg, og jeg vet at foreløbig er det bare en ungdoms forelskelse, så jeg synes ikke det er på sin plass å sette boundries før vi eventuelt tar steget videre. Vi er jo alle forskjellige, så det er jo en kjempe selvfølge at folk mener og synes forskjellig også. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg ville blitt litt sjalu, men hadde nok ikke gjort noe stort ut av det. Hun må få lov til å eksperimentere litt, i hvert fall med personer av samme kjønn. Hvis jeg hadde funnet henne i seng med en fyr, hadde det hele stilt seg nokså annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå