Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du kommer tidlig hjem fra jobb/skole en dag. Du tar deg en tur inn på soverommet og der ser du mannen/dama de i full akt (rå sex) med en av det samme kjønn (dame med en annen dame f.eks). Hvordan reagerer du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har man en avtale om åpen forhold på slike ting så er det lite å gjøre. Hvis ikke så er det utroskap på lik linje med om det var et annet kjønn. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde blitt sint. Spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn det er, utroskap er utroskap, med mindre det har vært avtalt, selvfølgelig. Men slikt er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tja, jeg tror muligens menn er mer liberale enn damer på akkurat det punktet. Mange som har fantasi om to damer på en gang Jeg tror jeg hadde vært ok med det, men ville selvsagt tatt en seriøs samtale med damen etterpå. Hun burde jo stole nok på meg til å fortelle at hun vil leke med damer. Når jeg tenker over det så hadde jeg blitt mer sur for at hun prøvde å gjemme det for meg enn at hun faktisk hadde seg med en annen dame. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde blitt sint. Spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn det er, utroskap er utroskap, med mindre det har vært avtalt, selvfølgelig. Men slikt er ikke noe for meg. Helt enig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ser ikke på det som utroskap på lik linje som en av annet kjønn ... possible trekant? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde blitt mer sint av å se dama mi til sengs med en annen gutt, enn dersom det var med ei jente. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde blitt mer sint av å se dama mi til sengs med en annen gutt, enn dersom det var med ei jente. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Johanne_* Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde ikke reagert så veldig. Jeg ser ikke på det lik linje om jeg fant typen min med ei anna jente. Vanskelig å forklare dette, men om han gjorde det med en annen jente, hadde jeg tenkt at "han har jo meg". Men om jeg fant han med en gutt, vet jeg at jeg ikke kunne tilfredstilt han ved de samme behovene rett og slett fordi jeg ikke er en mann/gutt. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ser ikke på det som utroskap på lik linje som en av annet kjønn ... possible trekant? Du har sett for mye på film Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde definitivt ikke likt det men er ganske sikker på at jeg hadde reagert enda værre om det var en mann i senga vår. En grundig gjennomgang av hva som hadde skjedd hadde nok vært på sin plass etter på. Heldigheten i situasjonen er nå at slikt blir det i hvertfall ikke barn av. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis dette var noe jeg ikke var klar over, så hadde jeg bedt dritten dra til helvette, og komme seg ut av livet mitt. Selvom dette er med samme kjønn, så er utroskap, utroskap.. Hadde dette derimot vært noe planlagt (trekant) så hadde jeg blitt med på det. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tja, hadde nok mislikt litt at hun gjorde det uten å invitere meg med, men sint hadde jeg nok ikke blit siden det da mest sannsynlig hadde blitt dobbelt opp med kos på meg Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hadde gjort det slutt på flekken og bedte henne dra dit peppern gror. For meg er utroskap utroskap, uansett kjønn. Forresten så kunne jeg aldri tenke meg på ha sex med en annen jente mens kjæresten min så på, uansett om hun ville det selv. Hadde ikke følt meg komfortabel siden jeg hadde hatet det dersom det var hun og ikke meg i den posisjonen. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vil bare legge til at jeg aldri ville hatt sex med en annen jente dersom kjæresten min ikke så på heller Lenke til kommentar
Gjest Gjestlikr Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hahaha, utrolig gøy skrivefeil det der:-) *LER* "mens kjæresten min såg på" Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 "så det er derfor jeg aldri får meg noe" ville jeg vel sagt og hentet kameraet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hahaha, utrolig gøy skrivefeil det der:-) *LER* "mens kjæresten min såg på" Det kalles trøndersk. Dialækt smette fort over te trøndersk, schø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå