Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten i seng med en av samme kjønn. Hvordan reager du?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du kommer tidlig hjem fra jobb/skole en dag. Du tar deg en tur inn på soverommet og der ser du mannen/dama de i full akt (rå sex) med en av det samme kjønn (dame med en annen dame f.eks).

Hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg tror muligens menn er mer liberale enn damer på akkurat det punktet. Mange som har fantasi om to damer på en gang :)

Jeg tror jeg hadde vært ok med det, men ville selvsagt tatt en seriøs samtale med damen etterpå. Hun burde jo stole nok på meg til å fortelle at hun vil leke med damer.

Når jeg tenker over det så hadde jeg blitt mer sur for at hun prøvde å gjemme det for meg enn at hun faktisk hadde seg med en annen dame.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Johanne_*

Jeg hadde ikke reagert så veldig. Jeg ser ikke på det lik linje om jeg fant typen min med ei anna jente. Vanskelig å forklare dette, men om han gjorde det med en annen jente, hadde jeg tenkt at "han har jo meg". Men om jeg fant han med en gutt, vet jeg at jeg ikke kunne tilfredstilt han ved de samme behovene rett og slett fordi jeg ikke er en mann/gutt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde definitivt ikke likt det men er ganske sikker på at jeg hadde reagert enda værre om det var en mann i senga vår.

En grundig gjennomgang av hva som hadde skjedd hadde nok vært på sin plass etter på.

Heldigheten i situasjonen er nå at slikt blir det i hvertfall ikke barn av.

Lenke til kommentar

Hvis dette var noe jeg ikke var klar over, så hadde jeg bedt dritten dra til helvette, og komme seg ut av livet mitt.

Selvom dette er med samme kjønn, så er utroskap, utroskap.. :)

Hadde dette derimot vært noe planlagt (trekant) så hadde jeg blitt med på det. :)

Lenke til kommentar

Hadde gjort det slutt på flekken og bedte henne dra dit peppern gror. For meg er utroskap utroskap, uansett kjønn. Forresten så kunne jeg aldri tenke meg på ha sex med en annen jente mens kjæresten min så på, uansett om hun ville det selv. Hadde ikke følt meg komfortabel siden jeg hadde hatet det dersom det var hun og ikke meg i den posisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...