Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Power Perfect Pore - Erfaringer?

Gjest Gutt15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke testet den, men jeg har brukt en del scrub - kan brukes på hele kroppen. Det er en såpe med sandkorn i (peeling) Veldig effektivt både på hudormer og kviser=) Får det på f.eks Vita, Hennes og Mauritz eller vanlige matvarebutikker.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt15
Ikke testet den, men jeg har brukt en del scrub - kan brukes på hele kroppen. Det er en såpe med sandkorn i (peeling) Veldig effektivt både på hudormer og kviser=) Får det på f.eks Vita, Hennes og Mauritz eller vanlige matvarebutikker.

Har og har brukt scrub flere ganger. Funker bra mot hudormene på nesa men de under munnen gjør det bare verre. Blir til kviser osv når jeg bruker det på de. Vet ikke hva som er bra mot de under munnen :\ Veldig irriterende :ermm:

Lenke til kommentar

Sprit kan tørke de ut muligens, prøvd det? Kan hende du må fortsette en stund med scruben fordi det som ligger i underhuden (dvs hudormene som blir til kviser) rett og slett må ut, også må du fortsette behandlingen til det er helt over (og da gjerne fortsette med noe annet) Hvor lenge har du brukt scrub de gangene du har testet det? Tror sånne maskiner som skal gjøre porene bedre er mer pengesluk enn nyttige.. Skjønner at det er irriterende! :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...