Landeplagen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har et bluetooth-merke ved siden av WiFi-merket (dioden) på min bærbare maskin, men jeg finner ikke noe om bluetooth i windows. Hvordan kan jeg få bluetooth til å fungere? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har du driveren da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dell er det naturlig stedet å gå til med slike spørsmål. Dersom dette er en Dell D620 levert fra vanlige kanaler så vil det første gang man slår på maskinen installeres alt nødvendig (og mye annet dill), inkludert BT-støtte. Så da lurer jeg litt på hvor denne Dell'en kommer fra, og om trådstarter har "knotet" med egen installering av OS. D620 er helt kurant med alt av hw/driver, også for Linux(Ubunutu). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Dell er det naturlig stedet å gå til med slike spørsmål. Dersom dette er en Dell D620 levert fra vanlige kanaler så vil det første gang man slår på maskinen installeres alt nødvendig (og mye annet dill), inkludert BT-støtte. Så da lurer jeg litt på hvor denne Dell'en kommer fra, og om trådstarter har "knotet" med egen installering av OS. D620 er helt kurant med alt av hw/driver, også for Linux(Ubunutu). Hva mener du med "vanlige kanaler"? Den er kjøpt via skolen, så de har vel "knotet" med den, muligens? Jeg har ikke knotet, men sjekket i BIOS at bluetooth var "enabled". Har lett rundt, og det sies at ikke alle D620 kommer med innebygd bluetooth, men noen gjør det. Leste det på et forum. Mange har samme problemet. Jeg kommer ikke til å kjøpe en USB-bluetooth greie, fordi det er ikke fullt så viktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dell er det naturlig stedet å gå til med slike spørsmål. Dersom dette er en Dell D620 levert fra vanlige kanaler så vil det første gang man slår på maskinen installeres alt nødvendig (og mye annet dill), inkludert BT-støtte. Så da lurer jeg litt på hvor denne Dell'en kommer fra, og om trådstarter har "knotet" med egen installering av OS. D620 er helt kurant med alt av hw/driver, også for Linux(Ubunutu). Hva mener du med "vanlige kanaler"? Den er kjøpt via skolen, så de har vel "knotet" med den, muligens? Jeg har ikke knotet, men sjekket i BIOS at bluetooth var "enabled". Har lett rundt, og det sies at ikke alle D620 kommer med innebygd bluetooth, men noen gjør det. Leste det på et forum. Mange har samme problemet. Jeg kommer ikke til å kjøpe en USB-bluetooth greie, fordi det er ikke fullt så viktig. OK. Da er jeg med. Regner da med at de som klargjorde masklnen ikke har klart å legge inn rett drivere før du mottok laptop'en. Du finner drivere på Dell's supportsider. Det som kanskje er vanskelig er at Dell (som andre) bruker ulike typer enheter for samme modell. Dvs. at du kan få en D620 med BT350 eller BT360. Du må rett og slett finne hvilken enhet som er levert med din maskin (den ligger rett under tastaturet). Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 gå til dell tast inn service tag og du finner alt du trenger. men jeg tror instillingene på maskinen er at slike ting deaktiveres når strøm ikke er tilkoblet.. husker ikke helt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå