zeiar2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Møtte en venninne av meg i byen i dag. Hun fortalte meg at hun er blitt forelska i en student som går halvt år over henne. Hun har ikke snakket med han noe særlig , men det er litt rart at hun er blitt forelska i han uten at de er blitt godt kjent med hverandre. I følge henne så er han veldig sosial og kjekk, men i følge meg så hun fortjener kanskje en 4 . ( er i god form, men er liten og pluss at hun ikke har veldig god utseende. Som sagt snakket hun med han en eller to ganger. Men så hun skrev en meldiing på facebook til han, men han ikke svarte. Hun hadde hilset på han på skolen, og han ikke hilset tilbake. Dvs. hun forsøkte på han to ganger, men bel avvist. Nå vet hun ikke hvordan hun kan komme i kontakt med han. Hun spurte meg om hjelp og råd, men jeg visste ikke hva jeg skulle si til henne. Hun sier selv at hun ikke har sjanse på han, men likvelel vil hun forsøke en gang til. Er det noen vet hva hun burde gjøre det? Endret 20. april 2008 av zeiar2 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Bli heit! Endret 20. april 2008 av Raijin Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hun kan kanskje bare ta et hint og gå videre i livet? Lenke til kommentar
zeiar2 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg sa det til henne at hun kunne bare glemme han, og komme seg ut av den tanken. Det er massevis av gutter som venter akkurat på henne, men hun er en kresen person. Hun liker ikke hvem som helst gutter. Hun kan heller ikke forklare hvilke typer gutter hun liker. Lenke til kommentar
zeiar2 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Hun kan kanskje bare ta et hint og gå videre i livet? Jeg forklarte til henne at siden han (gutten) er veldig sosial, har han mange valg muligheter. Han velger en jenter som skiller seg ut fra andre jenter. Men jeg tror hun er litt rar også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå