Vallhall Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei Har et problem med at Norton bare virker en kort stund etter at jeg har slått på pcn, dette problemet kom etter at jeg nettopp installerte SP1 til Vista, noen som vet hvorfor? Takk på forhånd Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det enkleste burde være å reinstallere/reparer norton-installasjonen. Hvis det fortsatt ikke fungerer, så er det nok noen kompatibilitetsproblemer. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Takk for svar Det kommer opp en dialogboks som sier "Symantic service framwork" har sluttet å virke og ikonet for norton på meny linja i nedre høyre del av skjermen forsvinner Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg skulle installere Sp1 på søsterns laptop her om dagen. Da hadde Norton deaktivert alle sikkerhetsfunksjoner fordi den ikke fikk kontakt med aktiveringserver. Løsningen den kom med da var å reinstallere. Snakker om sikkerhet der den bare åpner alt opp fordi den ikke fikk kontakt med en aktiveringserver. Fult lovlig lisens osv. (2008 versjon). Norton er ikke annet en livsfarlig og svært tidkrevende å bruke. Norton fungerer ikke uansett med eller uten Sp1. Keep away. Dette var siste sjansen jeg ga Norton da man får lisens via telehor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå