Tommy220 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Har nå lest omkring på forskjellige forum og tester. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Skal bruke skjermen for det meste til å spille, flim og surfing.Disse skjerme er det jeg har sett på. Asus 22 vw222u LG L227WT Samsung SyncMaster 2232BW Samsung SyncMaster 226BW Hva er deres erfaring med disse skjermene? Endret 1. mai 2008 av Tommy220 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Da blir det nok Samsung syncmaster 226BW, den skal ha minst etterslep av di der! Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Tja, hva skal man si. Den 10 år gamle 17" CRT-skjermen min er laangt bedre enn disse skjermene. Dumme tenåringer har dessverre kjørt markedet i retning av ubrukelige tn-paneler med helt håpløs fargegjengivelse. Hvordan noen kan kjøpe disse skraphaug-skjermene er beyond me, men dere har kanskje aldri opplevd CRT, hva vet jeg. Endret 19. april 2008 av arne2002 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tja, hva skal man si. Den 10 år gamle 17" CRT-skjermen min er laangt bedre enn disse skjermene. Dumme tenåringer har dessverre kjørt markedet i retning av ubrukelige tn-paneler med helt håpløs fargegjengivelse. Hvordan noen kan kjøpe disse skraphaug-skjermene er beyond me, men dere har kanskje aldri opplevd CRT, hva vet jeg. Jeg gikk rett fra en god 19" CRT til en ganske rimelig 24" LCD med tn-panel. Kan ikke si at jeg er misfornøyd. Funker fjell til spill og film, som er det jeg bruker den til. Vil ikke si det er en skraphaug-skjerm i det hele tatt. Fargegjengivelse på billigpaneler er blitt mye bedre de siste årene, og det er jo ikke akkurat førsteprioriteten for mange heller. Skal jeg ha perfekt fargegjengivelse og slikt bruker jeg heller internskjermen på Macbook Proen min. Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Tja, hva skal man si. Den 10 år gamle 17" CRT-skjermen min er laangt bedre enn disse skjermene. Dumme tenåringer har dessverre kjørt markedet i retning av ubrukelige tn-paneler med helt håpløs fargegjengivelse. Hvordan noen kan kjøpe disse skraphaug-skjermene er beyond me, men dere har kanskje aldri opplevd CRT, hva vet jeg. Hva slags skjerm er det du anbefaler da? Endret 20. april 2008 av Tommy220 Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 S-IPS og S-PVA paneler er bra, mens vi venter på SED og OLED. Sitter bak en S-IPS selv, kjøpte 2 TN LCD skjermer før denne, sende de begge tilbake, men kanskje jeg var uheldig, var veldig dårlig innsynsvinkel + backlight bleeding på begge to. Men nå er jeg godt fornøyd, S-IPS har utrolig flotte farger og klarhet, helt topp innsynsvinkel og merker ikke til noe ghosting heller. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) jeg anbefaler klart og tydelig 226bw!!!!!!!!!! Endret 20. april 2008 av Lampen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg kjøpte faktisk 2232bw i dag! Er STORfornøyd. Call of Duty 4 ser dritbra ut, og videofiler i 720p også! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 nettopp kjøpt denne Asus 22 vw222u Kan ikke si noe annet en at jeg er kjempefornøyd , for en overgang fra en 19" Crt fra 2001 Selv om CRT skjermen kjører mye høyere oppløsninger så tar den aldri verden Asus skjermen på kontrast , klarhet og fargedybde Anbefales Lenke til kommentar
Tommy220 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Kjøpte den selv i dag, men har ikke fått testet den enda for jeg glemte å bestille vista i samme slengen til den nye pc Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ai da det var jo litt nedtur Men fredag har du igjen muligheten til å kjøpe det Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg anbefaler klart og tydelig 226bw!!!!!!!!!! Det gjør du ikke, for det er en gammel modell! Kjøp 2232BW, den er nyere og er etterfølgeren til 226BW. Det er panel scam fra Samsung her også, men det varierer bare mellom to stk. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg gjør ikke:P jeg gjorde jo akkurat det:D men men vis dere syns at 2232bw er bedre så Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tja, hva skal man si. Den 10 år gamle 17" CRT-skjermen min er laangt bedre enn disse skjermene. Dumme tenåringer har dessverre kjørt markedet i retning av ubrukelige tn-paneler med helt håpløs fargegjengivelse. Hvordan noen kan kjøpe disse skraphaug-skjermene er beyond me, men dere har kanskje aldri opplevd CRT, hva vet jeg. TN=billigpaneler. Du kan ikke sammenligne din såkalt "vidunderlige" 17 CRT skjerm med LCD, siden det er en helt annen teknologitype. Og siden det høres ut som om du verdsetter bildet mer enn responstiden, vil jeg si at det er en skjerm fra NEC som helt sikkert slår 17'tommeren din når det kommer til bildekvalitet og responstid. Ikke vær så krass i kommentarene dine neste gang. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Samsung 226cw ! Hmm.. åja tråden var ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå