Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrasjonen tar over! Jeg skjønner meg ikke på menn! :P


Gjest Guest_S_*

Anbefalte innlegg

Hva har du å tape egentlig?

Bortsett fra at du faktisk slipper å måtte lure noe mer.

Ikke noe annet enn ansikt, og det kan virke avskrekkende nok i seg selv :p

Men nei, egentlig ingenting å tape på å prøve. Det er bare en veldig veldig uvant ting å gjøre, og aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Han er sjenert av seg, og har ikke lyst til å skremme ham bort heller...

Endret av Badmintonball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke nølt et sekund jeg. Jeg har funnet ut at livet er alt for kort, og tiden flyr fort. Før du vet ordet av det er du en gammel person som skulle tatt ''andre'' valg. Jeg tar sjansene som kommer, nøler ikke, kanskje jeg driter meg ut, kanskje jeg vinner big time. Den risken er jeg villig til å ta :)

Lenke til kommentar

Dersom du ikke tidligere har gitt uttrykk for at du er interessert i ham, er han vel kanskje litt redd for å gi inntrykk av at han vil være noe mer enn venner, siden han da kan "skremme deg vekk". Og siden du da ikke ser noen signaler, sitter du på samme måten, og er redd for å skremme ham vekk ved å spørre. Klassisk. 8D

Lenke til kommentar

Hadde egentlig vært litt gøy hvis du har rett Zealuu.

Ja, jeg har bestemt meg for å prøve. Jeg må jo vite om det er noe der eller ikke. Kommer til å angre så jævlig hvis jeg aldri gir det en sjanse.

Men hvor direkte skal man være? Hvordan kan man bare plutselig begynne å "sende signaler" til noen man har kjent såpass lenge? Hehe, dette er jo dritskummelt.

Lenke til kommentar

Start forsiktig å gi noen hint at du liker han (ta på han osv.). Så når du er klar kan du fortelle at du liker han, vet at dette er veldig skummelt. Men ta det med ro, når vi gutta hører sånt blir vi positivt overaska, med mindre han har noe mot deg som person, og egentlig ikke liker deg. :)

Lenke til kommentar
Men hvor direkte skal man være? Hvordan kan man bare plutselig begynne å "sende signaler" til noen man har kjent såpass lenge?

 

Som mann foretrekker jeg store blinkende neonskilt som helt entydig forteller budskapet. Ingenting er værre enn damer som sender signaler bare de forstår og som blir sure etterpå når jeg ikke har fått med meg en dritt :/

 

Hvis jeg liker en dame og hun sier rett ut at hun liker meg blir jeg glad.

Hvis jeg bare er venn og en hun sier rett ut at hun liker meg blir jeg glad. (kanskje tilogmed jeg vurderer om vennskapet kan gå over til noe mer)

Hvis jeg ikke liker henne så hadde jeg heller ikke brukt noe tid med henne, så utifra din beskrivelse så kan jeg nesten garantere at han minst liker deg som venn og mest sannsynlig liker deg. (med mindre han er homofil da..)

Lenke til kommentar

Disse signalene er noe man sender ut ubevisst hele tiden. Men ja, det er skummelt når man blir bevisst på mer av det som foregår, og ikke minst innser man at man ikke har så mye kontroll over seg selv som man trodde. :) Faktum er at du ikke begynner å sende signaler. Du sender allerede ut signaler. Men nå vet du også om det, og så lurer du på om og når du skal starte – hehe! :D

 

Kalibrering (justering underveis) er kjempeviktig. I starten blir det litt klumsete, men det får bare være. Man får føle seg fram mens man holder på, og justere «volumet» (hvor direkte man er) alt etter hva man syns er passende (her kommer erfaring inn).

 

Personlig er jeg ikke særlig ivrig overfor dette med å fortelle noen (med ord) at du liker dem. Kroppsspråket/subkommunikasjon klarer dette utmerket godt på egen hånd, men man må da stole på at det er nok, og at man ikke trenger å supplere med ord. Ord kan gå rundt grøten leeenge, men kroppspråket er for lengst på vei inn mot smørøyet. ;)

Lenke til kommentar

Høres ikke så vanskelig ut denne situasjonen. Det er ikke vanskeligere enn at du hinter frampå at du lurer på om han mener noe spesielt med å lage middag til deg, invitere deg ut osv. Ta og hold i hånda/hendene hans mens du sier det, så kan han ikke misforstå. Hvis han liker deg kan du fint snike til deg et kyss i en slik situasjon, og hvis ikke vil han nok fint si til deg at han ikke føler det samme, men uten at det bør være noen avskrekker. Så hva, det skjer jo ikke noe fælt om han vet at du liker ham? Ta sjansen. Det er mye verre å sitte og tenke på hva som har skjedd, enn å få bekreftet noe. Og hvis han liker deg så vips har du det mye kjekkere :)

Lenke til kommentar

Æsj, det blir jo berre tull. Har sett han litt dei siste dagane, men vi er alltid saman med andre. Og når eg har sjansen til å få han for meg sjølv, så blir eg rar og veit ikkje kva eg skal gjere. Haha, eg tykkjer nesten det er litt morosamt. Og litt tragisk. Trur det eg ønskjer meg til jul er å bli tøff i trynet, og få en dæsj flørte-IQ :p

Lenke til kommentar

Er vel alltid vanskelig å komme seg ut av komfortsonen, men når du først har tatt steget ut forstår du hvor enkelt det er.

 

Vet er fryktelig tøft første gangen, men du vil tjene fryktelig mye på det, så ja det er greit å være redd, å svette litt. Men når du først har tatt første steget så blir neste steget videre så mye enklerere. Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...