Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frustrasjonen tar over! Jeg skjønner meg ikke på menn! :P


Gjest Guest_S_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_S_*

Ja ja, enda en av disse "tror dere han liker meg", bla bla bla. Men det er høyst nødvendig at jeg får luftet ut litt. Håper at noen gidder å svare likevell ;)

 

Problemet er at jeg forstår meg ikke på han. Er han interessert eller ikke? Han er den snilleste jeg noen gang har møtt, han spanderer kaffe, har bedt meg med på ting, lagd middag til meg, henger mye sammen med meg og noen ganger alene, vi snakker mye. MEN! Det skjer ingenting!!! Ikke flørting! Ikke en klem engang! Hvordan i all verden skal jeg finne ut om han er interessert og bare sjenert, eller om han bare er venn?!? Hadde jeg vært av typen som var litt rett på sak hadde det vært lettere, men jeg vet seriøst ikke hvordan man flørter og har vært singel i en evihet. Det er forvirrende! I tillegg har vi så mange i den samme omgangskretsen at det hele kan bli ganske ubehagelig hvis noe skulle misforstås...

 

AAHH!! For et rooooot! :S

 

Takk for at jeg kan rope litt ut her, halv frustrert etter et par pils på en kjedelig lørdag :p

Fortsatt fin lørdagsnatt folkens!

 

S.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir jo wild guess, men jeg antar at han kanskje digger å henge med deg, han liker personligheten din godt og trives i ditt selskap. Kan hende at han ser på deg kun som venn og ikke stort mer.

 

Hadde selv et par tilfeller hvor det kom inn noen nye jenter i den vennegjengen jeg er i, ei av de hadde visstnok drevet og analysert meg mer og mer etter hvert, og jeg fikk ofte plutselig kommentarer fra henne om at "du må ikke si det og det, fordi det er turn off for meg". Dermed begynte jeg å lure på hva faen hun mente egentlig, siden det var jo ikke som om jeg drev og sjekket henne opp for å få et ligg el.no, jeg så på henne tross alt som bare ei venninne. Den historien har dessuten ingen fin avslutning siden jeg forklarte henne etter hvert at jeg ikke var interessert.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Bare spørr han rett og slett. Si til han; ''Du, mulig jeg er litt treg eller noe i den duren, men jeg må bare spørre, kan det hende at du er en smule interessert i meg? :) ''

 

Ja, han kan bli skremt bort hvis han bare vil være venner. Men du må få han til å forstå at det er helt okay hvis han bare vil være venner. Du har bare et enkelt spørsmål å stille han. Veldig enkelt.

 

Jeg hadde ikke tatt meg nær av slikt hvis ei venninne av meg hadde sagt det til meg, jeg hadde blitt glad og tatt det som et kompliment. :)

Lenke til kommentar

Høres ut som han er redd for å ta det neste steget, eller kanskje vet han ikke helt hva kan skal gjøre videre (kanskje har han sett på film at man lager middag til dama, og så skal det liksom komme en eskalasjon av seg selv etter det :p). En mann lager neppe middag til deg uten at han er interessert, så det tror jeg absolutt han er. Tipper han ønsker at du tar initiativ før eller senere, ettersom det er så vanskelig for ham.

 

Begynn med en aldri så liten flørt, se om du får respons. Alt etter hvor vanskelig det er for ham, får du vel respons før eller senere. Er det virkelig trøblete får du nesten gi ham en liten verbal påminnelse om at det faktisk foregår noe og at det forventes at han deltar. ;)

Lenke til kommentar

Sannsynligvis er han bare sjenert. Veldig mange menn er utrolig sjenerte rundt jenter (spesielt de som de liker).

 

Ta litt på ham, ha litt fysisk kontakt. Se hvor nært han er villig til å la deg komme. Prøv og hint til at du er interessert med kroppspråket. Gjør at han blir litt mer sikker på seg selv ;)

 

Å snakke om det verbalt blir ofte litt klumsete, så jeg ville prøvd å unngå det så lenge som mulig :)

Lenke til kommentar

Jeg selv har alltid vært veldig reservert i forhold med nye damer, og jeg har blitt beskrevet som avvisende f.eks. men grunnen til dette er at jeg for alt i verden vil unngå å virke desperat eller bare ute etter en ting. Kanskje det er det samme med han du liker, at han bare er en gentleman, at han venter på en invitasjon til mer kjæreste-aktige ting.

Lenke til kommentar

Vanskelig situasjon, jeg har aldri vært borti noe slikt av egen erfaring. Men jeg ville rådet deg til å mote deg opp og rett å slett spørre han slik de andre over meg har sagt. Drit i at det er skummelt eller risky, og heller forstå at kommunikasjon er det eneste som teller.. viss ikke blir alt bare en eneste stor runddans rundt grøten. Hvem vet, kanskje han bare har sett på deg som en venn sålangt, og ikke tenkt på at de kunne vært noe mer på bordet. Så viss du tar sjangsen å dekker på med ditt, kan det jo alltids hende at han for lyst på litt

Lenke til kommentar
Gjest Guest_S_*

Å herreguuud! Jeg er så dum!! Nå har jeg spekulert og tenkt alt for lenge, helt siden jeg begynte å lure på om noe var på gang. Jeg vet det fortsatt ikke, men jeg har overtalt meg selv til å tro at han ikke er interesert i det hele, og så har jeg oppført meg rart når han har vært der. Vært litt avvisende tror jeg, i allfall ikke virket særlig interesert, og nå er det bare rart.

Dessuten har han nettopp funnet ut at han må flytte, et godt stykke unna, så skal dette ordne seg må det gjøre det straks!!

 

Jeg SKJØNNER ikke hvorfor jeg oppfører meg så teit og bare trekker meg unna!?! Nå er jeg redd det er for sent, liksom noe er borte nå. Jeg vil jo bare være sikker på om det kan bli noe eller ikke slik at jeg vet hvor jeg har ham, men det virker liksom som det er for sent av meg å nærme meg nå, og han gjør det i allfall ikke. Ikke så rart at han trekker seg unna når jeg er så jævla idiot.

*sukk*

 

Stakkars menn av og til altså.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_S_*

Funker sånne ting? Hadde vært tøft å gjøre noe sånt, men tør aldri i verden.

 

Gah. Jeg gir sikkert opp hele greia, og når han har flyttet sier jeg sikker bare at det aldri var noe likevel :p

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Funker sånne ting? Hadde vært tøft å gjøre noe sånt, men tør aldri i verden.

 

Gah. Jeg gir sikkert opp hele greia, og når han har flyttet sier jeg sikker bare at det aldri var noe likevel :p

 

Ja, sånne ting fungerer. Du tørr ikke? Hva om dette er fyren du kan tilbringe resten av livet med, stifte familie med?

Vil du la den sjansen gå fra deg bare fordi du er ''nervøs og sjenert'' ?

 

Kom igjen nå, før han flytter sin vei.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_S_*

Du har jo selvfølgelig rett. Faen også :p Burde jo egentlig ta sjansen. Irriterer meg at man skal være så livredd for å bli avvist ;)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...