Gjest krem Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 hey er det noe krem for oss gutta til å holde ut litt lenger? som kan kjøpes på apoteket eller lignende? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du kan jo omskjære deg. 2 fluer i en smekk! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Standardsvar: øvelse gjør mester! Alternativt: Xylocain salve eller på flaske. Fåes på apoteket uten resept. Det er bedøvende og skal brukes utvortes på huden. Ment som smertestillende hvis man har brent seg på brennmaneter el.l. Hvis jeg skulle prøvd det, ville jeg kjøpt en liten flaske med flytende Xylocain og vannet den ut ganske mye før jeg smurte det på følsomme steder som penis. Men jeg vil ikke anbefale andre å ha Xylocain på penis. Gjøres isåfall på eget ansvar! Endret 19. april 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Fant noe gøy på kondomeriet en gang for lenge siden. "Rock Hard Power Cream" het den. Den hadde en viss effekt, men var kanskje ikke det helt store. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fant noe gøy på kondomeriet en gang for lenge siden. "Rock Hard Power Cream" het den. Den hadde en viss effekt, men var kanskje ikke det helt store. Den funker den, og den finnes fortsatt Penis blir betydlig mindre følsom, jeg brukte den en del selv i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 En bakdel er at den må være på så lenge før sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tiger_* Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ellers kan man jo bare kjøpe Durex Performa kondomet fra Kondomeriet. Det inneholder et svakt bedøvelsesmiddel på innsiden og fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg