Gå til innhold

BK: En seig installasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

MOrsomt bilde. Ville tatt to bilder, det der pluss et med fokus fremme og satt dem sammen til ett bilde med fin fokus jevnt over - tror det hadde gjort deg der :D

Lenke til kommentar
MOrsomt bilde. Ville tatt to bilder, det der pluss et med fokus fremme og satt dem sammen til ett bilde med fin fokus jevnt over - tror det hadde gjort deg der :D

Det er absolutt en ide - det er bare det at jeg har ikke såpass peil på photoshop at jeg hadde turt. Men jeg kunne jo alltids skaffet meg et tilt/shift objektiv ...

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er absolutt en ide - det er bare det at jeg har ikke såpass peil på photoshop at jeg hadde turt. Men jeg kunne jo alltids skaffet meg et tilt/shift objektiv ...

Tom

legg de to bildene over hverandre, og gå over de uskarpe seigmennene med en myk viskelærsbørste slik at den skarpe versjonen under kommer til syne :)

Lenke til kommentar
legg de to bildene over hverandre, og gå over de uskarpe seigmennene med en myk viskelærsbørste slik at den skarpe versjonen under kommer til syne :)

Høres ut som noe som er verdt å prøve - men nå er disse seigmenne og damene historie; så det må bli en annen dag.

Tom

PS. Apropos seigmenn/damer. Jeg sier som i filmen " A fish with the name Wanda": Don't eat the green ones!

Lenke til kommentar
Mrsmt, Tom, men jeg har sagt det til deg før. Kutt ut øl og blues, det blir du bare trist og usigelig kjedsom av. Maltwiskey og C&W derimot, da svinger det skikkelig natten gjennom, og neste dag også.... eh, kanskje ikke det siste.... :p

Det er dårlig med maltwhiskey i huset om dagen dessverre ... Men har jo litt C&W i samlinga da.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...