tomsi42 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 1/6s, f/11, 50mm, ISO 100 EOS 30D + Sigma 50mm f/2.8 Macro Inspirert av Spencer Turnick, ville jeg prøve på et lignende scenario; men da det er dårlig med nakene mennesker i nærheten, så ble det seigmenn og damer ... Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) :!: :!: Helt slått ut de der jo på lørdagskvelden...(og så var de litt mer fargerike enn Turnick sine...) RandiA Endret 19. april 2008 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Grunnen til at de er slått ut, er at de var på blueskonsert med meg på fredagskvelden . Blir slapp lørdag av sånt ... Jeg har forøvrig skrudd ganske hardt på saturation og kontrast for å få frem fargene. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 MOrsomt bilde. Ville tatt to bilder, det der pluss et med fokus fremme og satt dem sammen til ett bilde med fin fokus jevnt over - tror det hadde gjort deg der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 MOrsomt bilde. Ville tatt to bilder, det der pluss et med fokus fremme og satt dem sammen til ett bilde med fin fokus jevnt over - tror det hadde gjort deg der Det er absolutt en ide - det er bare det at jeg har ikke såpass peil på photoshop at jeg hadde turt. Men jeg kunne jo alltids skaffet meg et tilt/shift objektiv ... Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 MOrsomt bilde. Ville tatt to bilder, det der pluss et med fokus fremme og satt dem sammen til ett bilde med fin fokus jevnt over - tror det hadde gjort deg der Det er absolutt en ide - det er bare det at jeg har ikke såpass peil på photoshop at jeg hadde turt. Men jeg kunne jo alltids skaffet meg et tilt/shift objektiv ... Tom legg de to bildene over hverandre, og gå over de uskarpe seigmennene med en myk viskelærsbørste slik at den skarpe versjonen under kommer til syne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 legg de to bildene over hverandre, og gå over de uskarpe seigmennene med en myk viskelærsbørste slik at den skarpe versjonen under kommer til syne Høres ut som noe som er verdt å prøve - men nå er disse seigmenne og damene historie; så det må bli en annen dag. Tom PS. Apropos seigmenn/damer. Jeg sier som i filmen " A fish with the name Wanda": Don't eat the green ones! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Ble litt mørkt i toppen Tom... Han Spencer har ikke dametekke, han er bare jævlig god på clone tool... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Mrsmt, Tom, men jeg har sagt det til deg før. Kutt ut øl og blues, det blir du bare trist og usigelig kjedsom av. Maltwiskey og C&W derimot, da svinger det skikkelig natten gjennom, og neste dag også.... eh, kanskje ikke det siste.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Magan svinger dagen etter... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Mrsmt, Tom, men jeg har sagt det til deg før. Kutt ut øl og blues, det blir du bare trist og usigelig kjedsom av. Maltwiskey og C&W derimot, da svinger det skikkelig natten gjennom, og neste dag også.... eh, kanskje ikke det siste.... Det er dårlig med maltwhiskey i huset om dagen dessverre ... Men har jo litt C&W i samlinga da. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå