Deadringer Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei. Jeg har et lite problem. Her forleden dag installerte jeg Gears of War på en av diskene mine. Rett etter døde denne disken. Windows, på den andre disken, tror fortsatt at GoW er installert på maskinen, og setup prøver derfor å slette spillet istedenfor å legge det inn hver gang jeg kjører programmet. Er det noen måte jeg kan få fikset dette på, slik at spillet kan installeres? Uninstall får ikke kjørt fordi selve spillfilene ikke blir funnet, noe som ikke er spesielt rart. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du kan jo alltids gå den avanserte veien, og endre på selve registeret til Windows (se her), men jeg fraråder deg å gjøre dette uten å vite eksakt hva du endrer på. Gjør du feil, risikerer du å skade operativsystemet, som igjen kan føre til at du må reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Last ned CCleaner og fjern det fra listen over programmer der. Burde løse problemet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) BorN: Vil prøve å unngå noe slikt så langt jeg kan. Schlesien: Kan ccleaner fikse slikt? Hm, det var jeg ikke klar over. Takker begge to, skal se hva jeg får til nå. edit: ccleaner fungerte heller dårlig. Alt som skjer er at jeg enten får beskjed om at uninstallen ikke går pga "invalid character" og om jeg prøver å slette entryen får jeg bare beskjed om at ccleaner ikke vil slette msi installer. Endret 20. april 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg er rimelig sikker på at jeg har fikset lignende problemer med Ccleaner før. Kanskje du kan prøve å feilsjekke registeret med samme program, så kanskje det fikser seg da. Eventuelt først feilsjekk, så prøve å fjerne programoppføringen igjen. Edit: Jeg mener ikke å avinstallere programmet i Ccleaner, for uninstall-filen er som du sier borte. Men du skal gå inn på Verktøy, så finne programmet i listen og velg "slett". Dette funket for meg i et lignende tilfelle. Lykke til. Endret 20. april 2008 av Schlesien Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har prøvd å slette i ccleaner, men som sagt får jeg beskjed om at programmet ikke kan slette "MSI installer". Prøvde å feilsjekke registeret, for så å fjerne programmet uten at det hjalp dessverre. Men den fjernet masse filer som lå igjen etter GoW ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå