Gå til innhold

Noen som hvet om det går an og ha film som bakrundsbilde?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tatt noen finne filmer jeg ønsker og ha som skrivebordsbakrund?

I så fall setter jeg stor pris på hjelp av dette. har tatt film av sjøen, og ønsker og ha det i bakrund på min data. :dribble:

Jeg har Vista, så det kan kansje føre til vanskligheter.

Mvh. Øystein D. N.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vista selv så jeg vet ikke om dette virker men litt googling sier dette:

In Vista, the desktop background can be a movie, specifically a file in the WMV format. Right-click the Desktop, choose Personalize, and choose Desktop Background. Note that it says "Click a picture or video to make it your desktop background". Browse to the location of the desired video, select it, and you've got a "live" background. Be warned, it can be awfully distracting! - Neil J. Rubenking.
Lenke til kommentar
Takk takk, men får ikke til enda. Når jeg tryker inn på "velg bakrund" kommer ikke filmene opp. Filen er en wmv fil.

I rullegardinlisten nederst i dialogboksen kan du prøve å endre filtype på filen du skal åpne.

I hvilken dialogboks er det du mener?

Lenke til kommentar
I VLC (og XP i alle fall) kan du høyreklikke på en hvilkensomhelst videofil og velge "background" for å få den vist osm bakgrunn..

Skal jeg åpne filen i VLC spiller og dereter høyreklikke. Eller bare høyreklikke på filen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...