odn Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har fått tatt noen finne filmer jeg ønsker og ha som skrivebordsbakrund? I så fall setter jeg stor pris på hjelp av dette. har tatt film av sjøen, og ønsker og ha det i bakrund på min data. Jeg har Vista, så det kan kansje føre til vanskligheter. Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har ikke vista selv så jeg vet ikke om dette virker men litt googling sier dette: In Vista, the desktop background can be a movie, specifically a file in the WMV format. Right-click the Desktop, choose Personalize, and choose Desktop Background. Note that it says "Click a picture or video to make it your desktop background". Browse to the location of the desired video, select it, and you've got a "live" background. Be warned, it can be awfully distracting! - Neil J. Rubenking. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vil være en fordel om slutten og starten av filmen glir fint over i hverandre, - slipper forstyrrende hakking i ny og ne. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I VLC (og XP i alle fall) kan du høyreklikke på en hvilkensomhelst videofil og velge "background" for å få den vist osm bakgrunn.. Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Takk takk, men får ikke til enda. Når jeg tryker inn på "velg bakrund" kommer ikke filmene opp. Filen er en wmv fil. Endret 19. april 2008 av odn Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Takk takk, men får ikke til enda. Når jeg tryker inn på "velg bakrund" kommer ikke filmene opp. Filen er en wmv fil. I rullegardinlisten nederst i dialogboksen kan du prøve å endre filtype på filen du skal åpne. Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Takk takk, men får ikke til enda. Når jeg tryker inn på "velg bakrund" kommer ikke filmene opp. Filen er en wmv fil. I rullegardinlisten nederst i dialogboksen kan du prøve å endre filtype på filen du skal åpne. I hvilken dialogboks er det du mener? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du trenger Windows DreamScene, funksjonalitetspakke gjennom Vista Ultimate Extras. Ellers kan du som tidligere nevnt bruke VLC, men begge løsningene er nokså ressurskrevende på prosessor. Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 I VLC (og XP i alle fall) kan du høyreklikke på en hvilkensomhelst videofil og velge "background" for å få den vist osm bakgrunn.. Skal jeg åpne filen i VLC spiller og dereter høyreklikke. Eller bare høyreklikke på filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå