Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har en pc som er litt treig, selv med nyinstallert WIn Xp No Pro. Når jeg surfer og drar rullegardinen på IE7 ned fort med hjulet på musa, så henger det litt igjen. Min Pc: AMD XP 2400 CPU 768 MB RAM Skjermkort 32 MB RAM Hva er best å oppgradere? Har skjermkortet noe å si? Hva med RAM? Det er vel vanskelig å få tak i RAM ettersom min pc er noen år gammel. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hele systemet er rett og slett gammeldags, så er nok best å bytte alle komponenetene. Du trenger ikke gi mange lappene for å doble ytelsen fra det oppsettet flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Så det hjelper ikke at jeg ikke skal ha VISTA heller? Blir det ingen forbedringer hvis jeg skifter skjermkortet og RAM? Jeg bare surfer og skriver i word, spiller ikke. Endret 19. april 2008 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Med vista kommer det til å gå enda dårligere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Med vista kommer det til å gå enda dårligere Jeg skal IKKE ha VISTA. Les først, kommenter etterpå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Enten så leste jeg feil eller så har du endret det. Er dette et socket A system? Lenke til kommentar
odah Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det kan også være feil driver til skjermkort. Det burde du sjekke om du har riktis driver og software..!! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 fyll opp maskinen med harddisker og kjør linux på den. så bygger du deg en maskin til 3000,- som er 10 ganger raskere enn denne her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå har jeg prøvd med Opera lesern og da kommmer sidene mye raskere enn IE7. Og når jeg tar "rullegardin" testen nå så henger det ikke! Det går myyye raskere! Hvorfor er det så stor forskjell? Da fikk jeg en billig oppgradering da Trodde virkelig ikke det var nok å "oppgradere" webleser'n... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er ikke grunn at Opera blir regnet som mye raskere (og bedre) enn IE. (det gjelder vel firefox også for den saks skyld) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 For å være helt ærlig, jeg måtte /LOL in-real-life når jeg leste dette. Bare lever til nærmeste søppelplass. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 du brukte IE7, og du syns hele PCen gikk tregt, men så skaffa du opera, og da er alt bra/raskt??.?? kjøp ny PC, koster ingen ting lengere.... 5000 for en over dobbelt så rask en... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Som jeg sa til en annen fyr lenger opp her; les først, kommenter etterpå NÅR jeg bruker IE7 så hang sidene igjen når jeg brukte hjulet på musa og gikk raskt nedover i nettsiden men dette ble ikke noe problem når jeg brukte Opera. En annen ting er at nettsidene kommer mye raskere frem i Opera enn IE7. Det er det jeg mener med at PC-en er treig. Eller VAR treig Sånn, forstått? Kanskje ett lesekurs er tingen for noen her? Trenger ikke oppgradere nei. Jeg trodde ikke at å bytte fra IE7 til Opera skulle bli så stor forskjell. Men det ble det altså. 5000 spart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå