wannabegamer Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei folkens, har nylig anskaffet meg Samsung LE32R8 (R89 serien) på expert for 6 høvdinger. Ikke all verden, men jeg lurte på hvordan PS3 vil kjøre på denne. Spesifikasjoner: 32" HD-ready 1366*768 8000:1 (dynamisk kontrast) 8ms responstid 550 cd/m2 (lysstyrke) Progressiv scan Jeg, som ikke har peiling på dette, har lest noe på nettet om noe oppløsnings- og skalerings-greier vedrørende PS3 (og at det kunne være en forskjell på spill kontra blue ray, hvor spill kjøres i 720p mens blue ray nedskaleres). Peil? Håper på at noen kan gi meg en pekepinn eller to. Vil jeg få utbytte av PS3 med dette TV? I hvilken grad? Er det like greit å kjøpe xbox, eller hva? takk for alle innspill Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 PS3 vil fungere latterlig bra på den tven der! Når du kjøper deg en ps3, sett den først på 480p og spill litt, så setter du den på 720p og sammenligner. Selvfølgelig vil det ha effekt . Kjøp gjerne en xbox360 om du foretrekker spillene som kommer der, det vil kjøre akkurat like bra som en ps3. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 PS3 vil fungere latterlig bra på den tven der! Når du kjøper deg en ps3, sett den først på 480p og spill litt, så setter du den på 720p og sammenligner. Selvfølgelig vil det ha effekt . Kjøp gjerne en xbox360 om du foretrekker spillene som kommer der, det vil kjøre akkurat like bra som en ps3. Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja nå er jeg spent på hva du mener jeg har feil i . Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja nå er jeg spent på hva du mener jeg har feil i . Tror han mener at utsagnet ditt var litt rart. Skjønte hva du mente med at du kan sammeligne 480p med 720p, men likevell.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ja nå er jeg spent på hva du mener jeg har feil i . Tror han mener at utsagnet ditt var litt rart. Skjønte hva du mente med at du kan sammeligne 480p med 720p, men likevell.... Det jeg mente var at man ikke trengte FullHD for å ha glede av PS3. At forskjellen er latterlig mye større fra 480p til 720p enn 720p til 1080p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå