odah Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei, Vurdere å kjøpe mer ram til min bærbar pc. Akkurat nå har jeg dette: CPU Intel® Pentium® M Processor up to 2.0 GHz (DOTHAN and BANIAS supported)* Graphics ATI Mobility Radeon 9700 256MB Video Ram Chipset Intel 855PM & Intel ICH4M Memory (2) DDR 333, SO DIMM 200-pin DDR SDRAM..... Har egentlig ikke peil på dette, men det er til en uniwill 259iA3. Er det noen som vet hva jeg skal kjøpe og hvor er billigst å kjøpe dette.? Lurer også om dette kommer til å hjelpe pc`n å jobbe fortere.? takk på forhånd Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det avhenger om den ble levert med 256 eller 512 MB. Uansett kan du ikke ha mer en 1 GB. Uten å være helt sikker på specs tror jeg maskina har to minneslotter, har den 256 er trolig bare en av de brukt, har den 512 kan begge være i bruk. Prøvde å sjekke minnevelger hos komplett, men klarte ikke å finne egnet minne, så dette er typisk et tilfelle der man ringer. Pris for 1 GB ca 350 - 400 kr. 512 MB ca 175 - 200 kr. Prisforskjellen mellom ulike butikker vil være liten, så ring gjerne til Komplett. Lenke til kommentar
odah Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 TYTY for hjelpen... tror jeg har bare 2 brikker på 524. er nemlig ikke helt sikker, men skal sjekke det.. takk anyway.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå