RKR1992 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Tok et bilde av en som hogget et tre, åssen fungerer dette: Endret 25. april 2008 av RKR1992 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Begynte å skrive en kommentar, men fant ut at jeg skulle demonstrere istedet. Synes det er et veldig interessant motiv, så det her er bare mitt forslag ("fort og gæli"): Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Noen flere meninger? Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Veldig fett bilde, ser ut som en motorsakpsycho! Likte det godt, treet skulle dog ha falt litt lengere ned. Likte redigeringen best! Edit: Uenig med meg selv, treet har falt passe mye når bilde er tatt, skulle bare hatt litt lengere lukker slik at det hadde vært mer bevegelse! Endret 22. april 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Begynte å skrive en kommentar, men fant ut at jeg skulle demonstrere istedet. Synes det er et veldig interessant motiv, så det her er bare mitt forslag ("fort og gæli"): Likte redigeringen din godt, og lurte på åssen du gjøre det? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Er det en neger som huger? Jeg synes det var en sendig bruk av BW og litt farger! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Begynte å skrive en kommentar, men fant ut at jeg skulle demonstrere istedet. Synes det er et veldig interessant motiv, så det her er bare mitt forslag ("fort og gæli"):*snip* Likte redigeringen din godt, og lurte på åssen du gjøre det? Han gjorde vel bare alt som var svarthvitt til sepia. Ganske stilig bilde, veldig dynamisk. Treet faller og mannen står ikke helt stille heller. Likte komposisjonen/utsnittet, mannen "veier opp" for det falne treet. Enig i at det kunne vært lenger lukkertid (mere bevegelsesuskarphet på treet). Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Synes det særlig på orginalversjonen er tydelig preg av at bildet er tatt med for lang lukker, eller dårlig fokus. Uskarpt er det i hvertfall. Trekker derfor ned veldig, og gjør at jeg ikke sitter igjen med noe særlig godt inntrykk. Den hvite stubben i bunn synes jeg også trekker litt unødvendig mye oppmerksomhet. Den redigerte versjonen bærer ikke like mye preg av uskarphet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Må innrømme jeg har skikkelig sansen for bildene dine RKR1992 , du beviser gang på gang at du blomster som fotograf. Da snakker jeg mye av det du fanger med kameraet , nødvendigvis ikke etterbehandligen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Synes det særlig på orginalversjonen er tydelig preg av at bildet er tatt med for lang lukker, eller dårlig fokus. Uskarpt er det i hvertfall. Trekker derfor ned veldig, og gjør at jeg ikke sitter igjen med noe særlig godt inntrykk. Den hvite stubben i bunn synes jeg også trekker litt unødvendig mye oppmerksomhet. Den redigerte versjonen bærer ikke like mye preg av uskarphet. Er det bevegelsesuskarphet? Synes egentlig det satte et litt stilig preg på bildet jeg. Ble litt sånn "fiktivt", du fikk f.eks. Hoptikopter til å nevne motorpsycho istedet for "det er en mann som sager ett tre". Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Mulig det kan oppfattes som en effekt, men for meg blir den en teknisk feil ved bildet. Hadde den vært mer fremtredende på et eller annet vis hadde det kanskje fungert, men nå blir det på grensen til blura, som for meg kobles til lang lukkertid/ustødig hånd... Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Må innrømme jeg har skikkelig sansen for bildene dine RKR1992 , du beviser gang på gang at du blomster som fotograf. Da snakker jeg mye av det du fanger med kameraet , nødvendigvis ikke etterbehandligen Takk, ja må øve mer på etter behandlingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå