Gå til innhold

BK: på vei ned....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Begynte å skrive en kommentar, men fant ut at jeg skulle demonstrere istedet. Synes det er et veldig interessant motiv, så det her er bare mitt forslag ("fort og gæli"):

Untitled-1-15.jpg

Lenke til kommentar

Veldig fett bilde, ser ut som en motorsakpsycho! Likte det godt, treet skulle dog ha falt litt lengere ned.

Likte redigeringen best!

Edit: Uenig med meg selv, treet har falt passe mye når bilde er tatt, skulle bare hatt litt lengere lukker slik at det hadde vært mer bevegelse!

Endret av Hoptikopter
Lenke til kommentar
Begynte å skrive en kommentar, men fant ut at jeg skulle demonstrere istedet. Synes det er et veldig interessant motiv, så det her er bare mitt forslag ("fort og gæli"):

*snip*

Likte redigeringen din godt, og lurte på åssen du gjøre det?

Han gjorde vel bare alt som var svarthvitt til sepia.

Ganske stilig bilde, veldig dynamisk. Treet faller og mannen står ikke helt stille heller. Likte komposisjonen/utsnittet, mannen "veier opp" for det falne treet. Enig i at det kunne vært lenger lukkertid (mere bevegelsesuskarphet på treet).

Lenke til kommentar

Synes det særlig på orginalversjonen er tydelig preg av at bildet er tatt med for lang lukker, eller dårlig fokus. Uskarpt er det i hvertfall. Trekker derfor ned veldig, og gjør at jeg ikke sitter igjen med noe særlig godt inntrykk. Den hvite stubben i bunn synes jeg også trekker litt unødvendig mye oppmerksomhet.

Den redigerte versjonen bærer ikke like mye preg av uskarphet. :)

Lenke til kommentar
Synes det særlig på orginalversjonen er tydelig preg av at bildet er tatt med for lang lukker, eller dårlig fokus. Uskarpt er det i hvertfall. Trekker derfor ned veldig, og gjør at jeg ikke sitter igjen med noe særlig godt inntrykk. Den hvite stubben i bunn synes jeg også trekker litt unødvendig mye oppmerksomhet.

Den redigerte versjonen bærer ikke like mye preg av uskarphet. :)

Er det bevegelsesuskarphet? Synes egentlig det satte et litt stilig preg på bildet jeg. Ble litt sånn "fiktivt", du fikk f.eks. Hoptikopter til å nevne motorpsycho istedet for "det er en mann som sager ett tre".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...