danilovic Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Noen her som vet hvor mye original PSU på Aopen HQ45, og original vifte på Gainward GF2 ti/450 støyer? Svar gjerne i dB, men det går fint om dere vet(?) at "støyen" ikke er spesielt hørbar. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hmm jeg følte at min PSU lå på et sted mellom 30 og 35dB(standard PSU AOpen HQ45). Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Enig med Anders. Gainwarden støyer vel ikke fullt så mye, men har en irriterende høy lyd.. Kanskje i underkant av 30dB?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 I Underkant? Det ender vel opp med at jeg kjøper ny kjøling til hele maskina. :sad: Mens vi er inne på maskinkjøling; er harddisken min varm når jeg kjenner en lnuk når jeg tar på den? Vits i å kjøpe kjøling til den da? Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Kjør på med en noisekiller til PSU og en chipset kjøler til gainward kortet, da blir den straks litt roligere.. Og støymatter undt harddiskene.. Du trenger nok ikke kjøling til HD.. Så lenge du har 7200 disker så blir de varme, jeg har tre oppå hverandre, og de er glovarme.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Hmm... ja. Jeg får surfe litt rundt på Microplex. Blir dyrere enn antatt detta her :sad: Kan jeg ta av vifta en bitteliten stund (CPU) for å sjekke støynivået til de andre komponentene, eller kan det bli litt fali med tanke på CPU? Kanskje dere er kresne og synes at 30 dB er mye, og vifta mi bråker på 50 dB, så for meg er egentlig de andre komponentene lydløse? :razz: _________________ Hva er best av GF3 og Radeon? :razz: Hva er best av Intel og AMD? :razz: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-10 22:59 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå