mvenjar Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hey! Kjøpte akkura en sånn Guita hero pack på playstation store men sangene kommer ikke inn på spillet.. så kan noen si meg hvordan jeg får de inn? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sangene du laster ned dukker opp som et eget ikon under game-menyen. Finn det der, så skal du kunne installere det. Dersom du har kjøpt sanger fra USA -store til en norsk versjon av GH3 har du nok dessverre kastet penger ut av vinduet.. Lenke til kommentar
mvenjar Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 fett... vis jeg har en US account kan jeg bytte til europeisk account på 1,2,3? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 bare å lage en ekstra det vel.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 pass på at du kjøper sangene i samme store region som spillet ditt er fra, ellers vil de ikke funke. Lenke til kommentar
leao Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) pass på at du kjøper sangene i samme store region som spillet ditt er fra, ellers vil de ikke funke. Seriøst? Faen. Kjøpte akkurat Def Leppard-pakka fra USA. Hvorfor er den ikke i den norske PS-storen? Noen måte å få denne pakka til min norske PS3? Endret 30. april 2008 av leao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå