flemmz Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har stor interesse for bilstereo. Og ser at dette emne har mange ressursterke personer som bidrar. Det jeg savner er flere stickys som er mer kontrsuktive og spennende, samt tips og triks. Mange spør etter det samme og for at folk skal få best mulig hjelp burde alle de gode eller samletipsene organiseres bedre. Jeg ser at koblingskjema er oppe på sticky. Det er nyttig for mange som er nye innen bilstereo. Vi trenger flere slike stickys på andre ting også. Kansje jobbe enda mer med koblingskjema for forskjellige amper størrelser etc? Pinout på iso koblinger etc. Kansje egen gruppe for installasjonsbilder, testlinker etc? Jeg tror at det er en stor gruppe bilstereo interesserte som kan bidra til å skape ett mer omfattende bilstereo forum med flere underkategorier.......... Er det flere som savner slike ting? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har stor interesse for bilstereo. Og ser at dette emne har mange ressursterke personer som bidrar. Det jeg savner er flere stickys som er mer kontrsuktive og spennende, samt tips og triks. Mange spør etter det samme og for at folk skal få best mulig hjelp burde alle de gode eller samletipsene organiseres bedre. Jeg ser at koblingskjema er oppe på sticky. Det er nyttig for mange som er nye innen bilstereo. Vi trenger flere slike stickys på andre ting også. Kansje jobbe enda mer med koblingskjema for forskjellige amper størrelser etc? Pinout på iso koblinger etc. Kansje egen gruppe for installasjonsbilder, testlinker etc? Jeg tror at det er en stor gruppe bilstereo interesserte som kan bidra til å skape ett mer omfattende bilstereo forum med flere underkategorier.......... Er det flere som savner slike ting? Støter dette 100% Lenke til kommentar
flemmz Skrevet 20. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Kansje delt opp i grupper *installasjon,tilkoblinger og strøm *Hovedenheter *Bass / kasseforslag *frontsett/coax *Ferdige installasjoner med bilder? *Tester og referanser Jeg tror folk vil finne ut av ting lettere med litt bedre organisering. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Denne forumdelen kunne hatt en fordel av en bedre inndeling, og det er noe man kunne tatt opp. Jeg ser for meg en inndeling som er noe sånn som det her, litt som hardware-delen blant annet. Hjelp til kjøp av bilstereo Problemer med bilstereo Spørsmål / generell diskusjon På den måten hadde man sluppet så altfor mange kategorier, men fortsatt fått skilt spørsmålene litt, så det også er lettere å kunne svare andre på noe man kan. Nå snakker jeg kun som bruker av forumdelen, og vet ikke hvordan et sånt forslag hadde blitt mottatt, men man kan jo se. Uansett tror jeg forumet hadde hatt gått av litt flere annonseringer med nyttige tips, guider og lenker, så om noen er villige til å skrive disse så skal ikke prioriteringene være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå