MemorX Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i en bunt med 100m tp, billigst?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 enig og monter egne plugger, ellers kan du kanskje få dem til å gjøre det Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 skal no si at 6kr meteren ikke er noe særlig billig akkurat, be om go pris om du skal bestille 100meter. Du får deg sikkert billigere om du hører med en lokal elektrikker, han setter sikkert på plugger og alt for deg, om du ikke kan gjør det selv Lenke til kommentar
svennand Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 vil si at 6 kr meteren var ganske billig! vet såpass at for ca 3-4 mnd siden lå innkjøpsprisen til telenor fra alcatel på 4kr meteren +8 kr per festehode... 600 kr er nå ikke så ille for hundre meter Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg er litt enig at 6 kr meteren ikke er så veldig billig. Hos biltema får jeg 300m til ca 900-1000 kr. Men jeg trenger egentlig ikke s mye... Og de har ikke mindre ruller. Og det med å sette på pluggene selv skal jeg nok ordne. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg betaler 3,- meteren og er stolt av det Lenke til kommentar
eugynon Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i en bunt med 100m tp, billigst?? om du skal ha så mye billigere enn 6kr så må du være ansatt i ett firma vil jeg tro... Jeg får selv 2.50 kr meteren for en utp cat.5e kabel.... Det er ikke hos mitt firma engang, da må jeg gå til en leverandør... Så 6kr meteren er ikke så gale, med tanke på at folk skal drive butikk også Og ikke kjøp ferdig kabler, de er dyre... Kjøp noe du plinterer selv.... Lenke til kommentar
IRAA Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kjøper du 300 meter, blir prisen hos komplett.no kr. 3.61,- per meter + frakt..... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg er litt enig at 6 kr meteren ikke er så veldig billig. Hos biltema får jeg 300m til ca 900-1000 kr. Men jeg trenger egentlig ikke s mye... Og de har ikke mindre ruller. Og det med å sette på pluggene selv skal jeg nok ordne. 300m? funker det? Har snakka med folk som driver å setter opp nettverk proffesjonelt. De sa max 85m mellom hver maskin/switch/hub Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 går det an å sende programmer og sånn gjennom 300 meter??? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Beklager å si det men den kabelen erdet sikkert meningen å dele opp i mindre biter, man kjøper stort for at det skal være billig (store pakninger med mat er vist dyrere enn små (alltid unntak)) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Beklager å si det men den kabelen erdet sikkert meningen å dele opp i mindre biter, man kjøper stort for at det skal være billig (store pakninger med mat er vist dyrere enn små (alltid unntak)) Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 går det an å sende programmer og sånn gjennom 300 meter??? Nei, det er ikke noe suksess! kanskje om du har en forsterker, det kan du kjøpe hos www.leteng.no tror jeg, ellers er 100m max, ikke noe serlig det heller, så gå for MAX 90m. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 det var ikke det svaret jeg ville høre 8) Men, hvis man øker lengden over 100 m, vil det bli saktere eller helt borte da? Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 det var ikke det svaret jeg ville høre 8) Men, hvis man øker lengden over 100 m, vil det bli saktere eller helt borte da? Noe vil vel sansynligvis komme fram, uten at jeg vet det for sikkert. men du vil få pakketap ol. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Admin`c skrev: Beklager å si det men den kabelen erdet sikkert meningen å dele opp i mindre biter, man kjøper stort for at det skal være billig (store pakninger med mat er vist dyrere enn små (alltid unntak)) Hadde da ikke planer om å bruke den som 300m heller, den må nok deles opp. Problemet er at jeg ikke har bruk for de 200 resterende meterene. Har spurt om lengde her før og fikk ca 100m som max for de som lurte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå