Gå til innhold

Utrolig bra på play.com!

tp88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Så lenge du kjøper maskinen i Europa (PAL), så skal du kunne spille norske (PAL) spill på den.

DVDer i England er ikke tekstet på norsk. Men hva gjør det? Du får jo litt engelsktrening! :wink:

Johan

Lenke til kommentar

Noen av filmene er tekstet på norsk. Det står spesifisert på hver enkelt film hvilke språk den er tekstet på. Det stemmer at prisene er inkludert frakt, men kjøper du noe som koster over 200,- må du betale moms og gebyr til Norge. Da blir det dyrt.

Lenke til kommentar

Kjøp en film om gangen da... Det skulle vel gå smekkegodt? Skal du ha fire filmer, som tilsammen koster f. eks. 350 kr. (100+50+125+75)

Kjøp to (100+50) filmer til deg, så kjøper du de to andre til dama en time etter eller noe sånt. Det skulle vel gå bra???

Lenke til kommentar

Du trenger i grunn ikke sende inn flere bestillinger, fordi play.com sender alt i separate pakker. Altså må du bare sørge for at ingen enkeltobjekter overstiger kr. 200,-! Det er i alle fall min erfaring, og jeg har handlet der mye :woot:

Lenke til kommentar

Stemmer det! Jeg handler der mye også, og alt blir sendt i seperate pakker. Stiger pakkns verdi over 200 kroner må den fortolles. Det har jo flere ulemper selvsagt, og man kan velge mellom å fortolle den selv, eller få posten til å gjøre det. Gjør du det selv er det et gebyr på 69 kroner i tillegg til fortollingen, gjør posten det, er det 149,- i gebyr. Fortollingen gjøres over internett om du ønsker. Merk at første pakken du fortoller bruker syk lang tid før den kommer frem (2-3 uker)... De neste skal gå som vanlig i følge posten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...