Rescue me Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er det noen som har noen bra tips og triks på brettspillet Risk (det orginale)? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Prøv å holde så korte grenser som mulig. Eksempelvis er det lettere å forsvare Asia med Ukraina og Midtøsten, siden det er lettere å sette få egne territorier mot mange fiendlige heller enn motsatt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Spilte Risk i går og var så sykt nær ved å vinne. Det var en mot en bataljon og jeg tapte . Lenke til kommentar
christianb Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Her er noen diskusjoner om Risk-strategi. Tråden om Australia er den beste: http://www.boardgamegeek.com/forum/67/boardgame/181 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er veldig glad i å holde Australia i Siam ca. da dette gir et lite overtak fra start dersom du tar det kjapt. 2 mann ekstra hver runde kan fort bli avgjørende. Selv om jeg synes det er litt for mye flaks involvert mtp. risk-kortene. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 1. Prøv å få kontroll over Sør-Amerika eller Australia. Har du en del land på eller i nærheten av disse kontinentene, fyll opp og krig løs. 2. Ikke krig deg ihjel de første rundene. Skal man krige er det for å nå et mål, feks for å få et kort, øke antall land slik at du får flere styrker når du ruster opp eller at du prøver å få kontroll over et kontinent. 3. Ikke spre styrkene dine i små kolonier som uansett vil bli tatt av fiendene, men ha heller noen større troppeansamlinger som virker mer avskrekkende. Tja, var ihvertfall litt... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 risk er gøy, men etter jeg begynnte med wargaming har det ikke blitt det samme Lenke til kommentar
Mario Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Jeg spilte risk idag på skolen og vant nesten! Læreren min brøt freden med meg! Skal hevne meg i morra🤓 men et anbefalt brettspill!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå