Gjest medlem-140898 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vi er en gruppe på 4 personer(framføring). Jeg skal snakke om historien(litt), hvem som grunnla den, og deres hellige bok. Jeg skal bare snakke i 2 min, så det er ikke kjempe langt. Jeg har sjekke npe bøker, men det er så vanskelig formulert. Er det noen som kan det før av eller har gode sider om det jeg skal snakke om. Så jeg håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Theia Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvis du ikke har noe i mot å lese på engelsk står det kanskje noe nyttig her: http://www.bbc.co.uk/religion/religions/mormon/ Ellers er Google din venn Men husk på å sjekke hvem som står bak siden slik at du får så objektiv info som mulig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Har skrevet det jeg skal framføre. Er det noen som vil se over? Endret 25. april 2008 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg skal framføre imorra. Så jeg håper at noen kan lese igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå