P0nduz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hei Da min lisens på norton nå har gått ut lurer jeg på om jeg skal kjøpe nod32, bullguard eller gå for et gratis program hva anbefaller der? Takker for svar Mvh Christer Endret 20. april 2008 av ..Christer.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gratis brannmur: Online Armor Gratis AV: Avira Gratis Antispy: SuperAntispyware Denne 'pakken' vil dekke de fleste behov. Ulempen i forhold til komplette sikkerhetspakker ala NOD32, NIS etc. er at du har 3 programmer som må holdes oppdaterte. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 okay men disse vil være like gode eller bedre enn betal programmene? krever de noe mer av maskinen osv? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Det holder seg mot alt du kan betale for. Krever lite av systemet. Husk har du vista må du gå for comodo brannvegg. Online armor var bare for xp sist jeg sjekket. Begge er veldig gode gode brannvegger. http://www.matousec.com/projects/firewall-...nge/results.php Endret 19. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Passer meg bra og ta en av hver har en laptop med xp og stasjonære med vista:) Men hvis der mener det ikke er noe å betale for så gjør jeg ikke det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Grunnen til at programmene (hvertfall comodo brannmur) er så billig, er fordi de vil at programmet skal bli mest mulik kjent blant folk, så de kan tjene penger på at bedrifter kjøper lisenser... synes personlig at dette er en ganske genial markedsførings-metode. edit: fullførte setningen. hvis du mener du har fått svar på spm, kan du endre emnetitelen din ved å ta full redigering av første post, og skrive [LØST] foran emnetittelen. Dette vil gjøre det mer ryddig på forumet Endret 20. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå