Rescue me Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Dette fungerer som bare det, kan bare anbefale denne guiden. Helt topp.. Fint å høre . Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvordan innstalerer jeg AppTRK på mobilen? Jeg fikk mobilen i dag, så jeg er ikke helt inne i ting ennå (Nokia N95 8GB) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan innstalerer jeg AppTRK på mobilen? Jeg fikk mobilen i dag, så jeg er ikke helt inne i ting ennå (Nokia N95 8GB) Du laster ned Nokia PC Suite fra HER . Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig det er litt tidlig å spørre om dette, men: Virker dette på 9.3 også? N78 kjører 9.3 så vidt jeg kan se. Og forhåpentligvis dukker den opp i postkassen i løpet av uken Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Mulig det er litt tidlig å spørre om dette, men:Virker dette på 9.3 også? N78 kjører 9.3 så vidt jeg kan se. Og forhåpentligvis dukker den opp i postkassen i løpet av uken Tviler, men kan hende . Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Mest sannsynlig har samtlige versjoner det samme bitparet som styrer skriverettigheter, så det fungerer sikkert. Um.. ellers, den første delen av guiden er fin, men du slipper å signere og herje hvis du installerer en modifisert versjon av installserver.exe. En del enklere. (har ikke en link jeg kan poste - men det finnes ihvertfall for symbian 9.1 telefonene.. ikke n95, etc ). edit: ..nei, det fins visst en versjon til Symbian 9.2 og.. Endret 3. juni 2008 av nipsen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Skjønner ikke poenget med denne guiden jeg. Du benytter deg jo av selfsign sertifikater? Da er det jo fullstendig overkill å gjøre alt dette. Det kan like greit gjøres på kommandolinjen med programene makekeys.exe og signsis.exe. Det er jo bare signering hvor man trenger tilgang til beskyttede funksjoner som symbiansigned nå har lagt begrensninger på? Skjønner ikke poenget med dette når det like greit kan utføres med to enkle kommandoer direkte på pc-en... Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er jo bare signering hvor man trenger tilgang til beskyttede funksjoner som symbiansigned nå har lagt begrensninger på? Skjønner ikke poenget med dette når det like greit kan utføres med to enkle kommandoer direkte på pc-en... ..det var vel muligens for å gjøre det litt midre tungvint..? Dessuten koster det penger å få en developer ID og et sertifikat fra SS - så du kan ikke signere dine egne applikasjoner på samme måte som før lenger. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ..det var vel muligens for å gjøre det litt midre tungvint..? Dessuten koster det penger å få en developer ID og et sertifikat fra SS - så du kan ikke signere dine egne applikasjoner på samme måte som før lenger. Som jeg sa, så vidt jeg ser gjør ikke denne guiden noe annet enn en selfsigning? Og det får man fortsatt gjort helt gratis og mye enklere enn dette. Hadde det vært en guide for å legge til installserver.exe kunne jeg skjønnt det, for den lar deg installere med alle rettigheter ikke bare en selfsigning. Lenke til kommentar
PuterDude Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skjønte ikke helt poenget med denne guiden jeg... Kan du f.eks.installere sis-filer på telefonen nå? Har en n82 Lenke til kommentar
arild123 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som pr. dags dato vet om denne guiden fungerer på N78? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Skjønte ikke helt poenget med denne guiden jeg... Kan du f.eks.installere sis-filer på telefonen nå? Har en n82 Du kan innstalere usignerte sis filer . Noen som pr. dags dato vet om denne guiden fungerer på N78? Tviler sterkt. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) har gjort dette nå, mne i x-plore den private mappen har jeg ingenting jeg kan velge.... hvorfor?? edit: fikk til nå men problemet nå er når jeg har signert slik guiden sier. og skal installere får jeg ikke til å installere. står sertifikat feil. kontakt .... ???? Endret 19. juli 2008 av tvilling81 Lenke til kommentar
Mellom rom? Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Æsj! Endelig en som lager en guide som funker(slet med dette for noen måneder siden), også ble n95en stjålet! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 ..det var vel muligens for å gjøre det litt midre tungvint..? Dessuten koster det penger å få en developer ID og et sertifikat fra SS - så du kan ikke signere dine egne applikasjoner på samme måte som før lenger. Som jeg sa, så vidt jeg ser gjør ikke denne guiden noe annet enn en selfsigning? Og det får man fortsatt gjort helt gratis og mye enklere enn dette. Hadde det vært en guide for å legge til installserver.exe kunne jeg skjønnt det, for den lar deg installere med alle rettigheter ikke bare en selfsigning. Lal mann.. Enkelte sisfiler kan du ikke engang signere på ss pga beskyttet uid.. Men dere burde teste rompatcher og caps on/off.. Og legg til hellocarbide hacken som man ikke trenger noen data til.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jævlig sweet! Tusen takk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jævlig sweet! Tusen takk Ingen problem . Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Når jeg skal installere "app trk" på min N82, så får jeg bare feilmeldingen: "kan ikke installere komponenten er innebygd". Finner ut at jeg ikke har dette programmet på telefonen. Noen tipps? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Crapp! Ser at alle som har nå har oppgradert N82Firmwaren til V30.0.019 ikke kan hacke mobilen. Nokia har satt en sperre for det Endret 24. oktober 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hva er vitsen å cracke mobiln med? Har 6220 classic. Lurer på om det er noen måte å omgå gps konstnaden på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå