TheNarsissist Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvordan gjør jeg det? Vil farten på PC-en øke noe er det noe vits. Har en Amd Athlon 64 prossesor 3500+ 2,21 ghz. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvordan gjør jeg det? Vil farten på PC-en øke noe er det noe vits. Har en Amd Athlon 64 prossesor 3500+ 2,21 ghz. Spørs alt etter hvor god CPUen din er. Men 2.7ghz greier vel de fleste. Har du en god chip kan du få den opp i 3.2, men da skal du ha fått tak i en rimelig bra en. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Ok, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Link Les den guiden først, så tar videt derifra, grei guide som gir deg grunnleggende forståelse for hvordan det fungerer. Ikke bare les det, men prøv og forstå det også. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vel, før ein skal klocke bør vel ein vete kva det går ut på, kva ein skal gjere, prøve seg fram (forsiktig) Så spørre om hjelp vist ein står fast. =) Ein setter ned HTT rundt 3 (har vist ikkje noke å seie så lenge HTT x fbs overstiger 1000) Så setter ein ned ramm dividern 150-166 alt etter kor masse ein skal klocke. Så øker ein fbs litt og litt. når det blir ustabilt øker du v-core til det blir stabilt (ver forsiktig med volt) funker ikkje det øker du north bride volten litt.. NB cool'n quitet skal vere av... Glemte eg noke nå? Mr.BBs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå