Snuggis Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Og, kan du legge bildene under sånn "skjult tekst" ?Sånn at vi må trykke for å vise innholdet? Tar litt tid å laste opp alle bildene Er de ikke det da? (workloggen?) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Niks. fjorten tegn. Da tror jeg du ser veldig feil.... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nå er de, men de var ikke det når jeg postet om det før Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Nå er de, men de var ikke det når jeg postet om det før Det vet jeg, men rettet det med en gang etter at du sa ifra om det Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvor kjøpte du lysene, og hva kostet de? Tror det blir j***** fett med de lysene i båten Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvor kjøpte du lysene, og hva kostet de? Tror det blir j***** fett med de lysene i båten Ledteknikk.no Lenke til kommentar
Klix Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kult prosjekt, liker det du gjør med båten! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Kult prosjekt, liker det du gjør med båten! Takk for det Bare å komme med forslag hvis det er ting dere syns hadde vært tøft! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Skjer det noe mer for tiden eller? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Skjer det noe mer for tiden eller? Har ikke skjedd så mye, har vært mye jobb og mye å gjøre når det ikke har vært jobb, så venter fortsatt på å bli ferdig med lakkeringen. Holder nå på å finne et lokale jeg kan bruke til å lakke båten i for å slippe å tenke på vær forholdene hele tiden. Noen som vet om et lokale som kan leies eller noe i Hortens området? Har hørt litt rundt med firmaer, men de skal ha mellom 5 og 10 tusen for jobben, det er litt drøyt bare for å lakke, når jeg har gjort all slipejobben og sånt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå