ELR Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Heisann! Jeg har en nyformatert maskin nå, og alt av drivere etc. er på plass. Problemet er skjermbildet. Riktig oppløsning for min skjerm er 1440 x 900 og 60 Hz. Oppløsningen kan jeg stille inn, men alle fonter blir forferdelige i windows. Som om de er tegnet i paint nesten. Veldig uklare og kantete. Dette problemet dukker opp når skjermkortdriveren blir installert. Hva kan jeg gjøre for å ordne dette? Det hjelper ikke å endre oppløsning, fontene er grufulle uansett. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har du prøvd å sette skrifttype manuelt? Hvis du bruker Vista, høyreklikk skrivebord og velg Vindusfarge og utseende/effekter, sett hake i boksen "Bruk følgende....osv. og velg Clear type. I samme slengen fjern haken: Vis innhold i vindu ved flytting (den sinker også ) Lenke til kommentar
ELR Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Heisann! Jeg glemte vel å gi all informasjon. Det er XP Home SP2 jeg sitter med. Rota meg inn på microsoft sin side og fant noe om ClearType Tuner. Ser ut til å ha fikset problemet, for nå ser alt rent og pent ut. Takk for at du tok deg tid til å svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå