Gå til innhold

Scientologikirken! hvor kan man ta den testen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Tok testen via wiki-lenke. Virker som alle andre "tester". 200 spørmål = selvfølgeligheter. Læringspotensiale = hva du gjør det til selv.

Lenke til kommentar
Tja, jeg finner dem som regel utenfor Karl Johans gate 20

Okei, men er det ikke sånn netttest også da ?

Du må uansett møte opp i lokalene deres for å få svaret. Er i alle fall vanlig praksis

Dette er ikke helt korrekt.

Jeg tok denne testen på de norske sidene, og fikk svaret tilsendt på mail ganske raskt. Det var ikke før noen dager senere at en person fra den norske delen av scientologien tok kontakt via epost for å fortelle meg at det var enkelte ting han gjerne ville snakke med meg om. Han utdypet ikke hva han mente, men ville at vi skulle avtale et tidspunkt.

De har fjernet denne testen fra den norske siden, men jeg vet at denne OCA-testen er tilgjenlig på andre nettsteder.

Oppsøk de gjerne, men vær skeptisk!

Lenke til kommentar

Husker det var en journalist som tok den testen og fikk svar at alt mulig var galt med henne, deretter tok hun en test hos en psykiater og fikk høre at alt sto bra til.

Det den testen går ut på er at de får deg til å dele og åpne deg opp ved å stille personlig spørsmål, for å så bruke det mot deg. Finne dine svake sider og fokuserer lenge på de, og så deretter prøve å selge deg noen kurs.

De klarer jo ikke å tjene noen penger hvis de sier du er helt frisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...