Jo Are Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei hei Jeg har en bærbar pc jeg ønsker og koble til mitt Logitech z-5500 anlegg men siden pcen bare har minijack utgang får jeg ikke surround, derfor trenger jeg et usb lydkort men jeg lurer bare på om det jeg tenker på fungerer med z-5500. Jeg har sett på dette lydkortet, vil det fungere med z-5500? Har tenkt og koble det til med kabelen som fulgte med anegget kabelen har tre utganger, en er svart, en er oransje og en er grønn. Noen som vet om det kommer til og funke? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Første ting jeg ser under produktanmeldelser Bra Lydkort 2008-04-14Anmelder: Max Tor Tronina Dette lydkortet er bra ! Virker veldig bra Med min logitech z-5500 og har alt et lydkort trenger,virker perfekt på 2.1 , 4.1 , 5.1 , . Leter du etter et usb lydkort så er dette kraftig og bra kvalitet til bra pris Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Første ting jeg ser under produktanmeldelser Bra Lydkort 2008-04-14Anmelder: Max Tor Tronina Dette lydkortet er bra ! Virker veldig bra Med min logitech z-5500 og har alt et lydkort trenger,virker perfekt på 2.1 , 4.1 , 5.1 , . Leter du etter et usb lydkort så er dette kraftig og bra kvalitet til bra pris Hehe Takker så meget. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Lite spørsmål, hvordan fungerer et sånt? er det sånn at eg plugger i de 4 ledningene rett i den hvite boksen? også tar jeg en ledning fra den boksen til usb'n eller minijacken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå