aprilia-rs Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei jeg lurer på hvilken dyse størelse aprilia rs50 2002 mod har. Jeg satt in en 80dyse etter jeg boret ut ca 50% av plomba, og fikk 9000 omdreininger i minuttet på tomgang. Han i forhandleren da det var umulig. Gassen hadde ikke hengt seg opp og hvis jeg ga gass kune jeg dra turtallteleren en hel runde, og ja jeg skrudde den in rikktig sted!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Høres ut som du har for liten dyse ja.. Hvis den får for lite bensin i forhold til luft vil den ruse seg opp på tomgang.. Prøv med en større dyse du Evt. Juster gasseren så den får mindre luft. Se om turtallet synker da.. Endret 19. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 78 tror jeg er orginalt. Jeg har uplombert eksos på min og har 100 i dyse. Fungerer perfekt. Lenke til kommentar
kiffen91 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, jeg skal hjelpe en kompis å ta ut plomben i hans RS50, husker ikke årsmodel, med det er en av den gamle typen;) lurte på om dere kunne hjelpe meg med hva slags dyse? og hvordan man tar ut plomben og hvor den ligger? er det som på tzr at man kan dele potta og kutte av plomben? eller må man skjære opp ptta og sveise den sammen igjen etterpå? og til slutt er det no mer en dyse og blombe man kan gjøre, uten å måtte kjøpe noe exstra trimming? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå