Gå til innhold

Gaming Pc til 15000!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egenkonfigurert Komplett Gamer Premium i35 - Watercooled Pris 13840,- u/frakt

denne pcen kan kjøre Crysis uten noe problem, ufattelig pc til liten pris!

Varenr.: 335658

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

Asetek LCLC LGA775 Clip

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske STOR

Cooler Master Stacker 831 Sølv, 2x12cm

Seasonic X900 Strømforsyning 900W, 80mm

USB2 multikortleser 3.5" sort for

MSI P35 NEO-FI, P35, Socket-775, DDR2,

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Asetek LCLC BU 1CPU Liquid Cooling

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,

XFX GeForce 9800GTX 740M 512MB XXX GDDR3

Western Digital Raptor 74GB SATA

Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2

Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE

Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

PC Uten OS, White Box PC

Garanti 3 år - Sende inn

Lenke til kommentar

Det oppsette vil ikke kjøre Crysis uten problemer ingen singel kort klarer å dra crysis alene. Men du vil få en fin opplevelse av den PC-en, men emnestartern vil dra den på high og ikke very high, så jeg tror denne vil kjøre den den på high og den er billigere oxo får du med skjerm, mus & tastatur!

Link: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309 Bare trykk konfiger så bytter du ut skjermkortet til 9800gtx velgt helst XfX sin den har større kjernefrekvens! den vil sånn ca koste 11000-11500 kr!

Lenke til kommentar

Du går rundt deg selv? du sier at ett singel kort ikke kan kjøre crysis på high, mens du sier han skal kjøpe en mye tregere pc med akkurat samme skjermkort som jeg har valgt ut, og det skal liksom være MYE bedre? wow, du er virkelig flink :) sjekk tester du, klarer å kjøre crysis på high skal jeg love deg. Men såklart kommer han antagelig ikke til å ha konstant 60fps eller over.

Lenke til kommentar
Satte sammen dette oppsettet for noen dager siden. Du bør ta en titt på det ;)Gaming PC for 14 807,-

Eller visst du er som meg, og foretrekker ATI, så har eg her eit veldig godt oppsett. Der får du eit skjermkort som er mykje billigare og som yter nesten akkurat det samme som 9800gx2 (det i oppsettet ovanfor). Pluss at du ikkje vil bruke 2k på forholdsvis ddr3 dyrt minne. om du heller vil bruke 14k på PC-en, sleng på eit 3870x2 til, og du får då eit Mykje betre oppsett til omtrent samme pris som det Kaufman skal ha :)

Merk: I det oppsettet er det ikkje kabinett. Har ikkje lagt til kabinett sida eg fant ut at eg tok utfordringa, og satsa på at eg ikkje tråkka i salaten då eg fant ut at eg skal bygge kabinettet mitt sjølv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...