Skyline1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hei folkens. Vanligvis bruker jeg ikke å lage tråd om dette, men kan vel gjøre det, da jeg ikke har noe bedre å gjøre på en tidlig lørdagskveld. Har ei jente her som hele tiden lurer på om vi skal finne på noe, har faktisk spurt veldig ofte om vi kan finne på noe, men jeg er ofte opptatt med kompiser / andre venninner (), så jeg har ikke hatt tid. Jeg har også ofte bare funnet på grunner fordi jeg rett og slett ikke vil være sammen med henne. Grunnen er egentlig at hun er litt for løs for meg, og jeg vil egentlig ha så mye med henne å gjøre. Selvfølgelig slår jeg av en prat hvis jeg møter på hun ute på gata, men mer initiativ fra min side er det ikke. Bør jeg finne på noe med henne, eller skal jeg bare fortsette og ignorere/finne på unnskyldninger. Ville jo ikke drept meg å gått ut med henne, men jeg har ikke lyst og vil uansett ikke bli sammen med noe som hele nabolaget og vennegjengen har vært inni. Hva syns folket? PS: Hun er min nærmeste nabo >.< Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gjør det du har lyst til å gjøre. Hun tar vel hintet før eller senere. Selv synes jeg ikke det har noe for seg å være høflig bare for å være høflig – det er uærlig overfor både deg selv og henne. Løgn legger opp til et helt annet fremtidig løp enn ærlighet, og kanskje innser du at du må få fram sannheten til slutt likevel. På den andre siden kan det være kjekt med en fuck buddy i baklomma. Hvis hun er løs er det neppe et forhold hun er ute etter, så å gå ut med henne gir ikke noe mening whatsoever. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Even_* Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Siden hun er så laus, så er a vel bare ut etter en ting da. Pulings. Hu har sikkert hørt deg fra nabohuset, mens du puler ei anna dame og tenkt du var god i senga. Det hadde nabojenta mi gjort, og prøvde seg så fort det ble slutt mellom meg og X'en. Gjør det du har lyst til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå