Creature Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Noen som veit kor eg kan få kjøpt 50 eller 40mm plexi-rør? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva skal du med et plexi rør ? Men tror dem har sånne rør på clas ohlson eller.no ?!? Kan hende det er rein plast, ikke vet jeg ! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Noen som veit kor eg kan få kjøpt 50 eller 40mm plexi-rør? Hule? Lenke til kommentar
Creature Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, hule og gjenomsiktige. Har tenkt å lage en vann-tank Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, hule og gjenomsiktige. Har tenkt å lage en vann-tank okii.. Noen som i kjenne ahr tengt på det, men fant ikke slike rør noe plass! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 mener man kan få kjøpt massive staver, så kanskje man kan hule ut disse selv. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 mener man kan få kjøpt massive staver, så kanskje man kan hule ut disse selv. Hmm.. skjønner... Men har du noen gang borret eller filet Plexi???? Blir ikke akkurat så veldig gjennomsikti! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 må en vanntank være helt gjennomsiktig da? Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 sånt trenger jo ikke være et plexi rør... tenk litt alternativt... lime det må du jo uansett... hva med stort plast glass fra ikea? vaser, målebeger, kanner, oppbevaringsbokser + + Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Prøv å snakk med en rørlegger/rørleggerfirma, vet det brukes noe sånt til såkalte se glass i div innstalasjoner. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Etter dialekten din å dømme, bor du nok et stykke utenfor Oslo(?). Men her (i Oslo) finnes et firma; Plastkompaniet A/S. Det de ikke kan oppdrive i plast i de forskjelligste fasonger, finnes neppe! Og ja, de har plexi-rør også! I forskjellige dimensjoner. Du kan jo forsøke å ringe dem på tlf.23 28 90 30. Det kan jo hende de kan gi deg et tips om hvor du kan få tak i noe, på dine kanter. Kanskje de sender deg en bit også, i oppkrav? Prøv! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Husker vi hadde slike på skolen. borre i plexi går fint. skal man ha det blakt må det bare gjøres med høy hastighet. gjorde det på mekken forgje året. Lenke til kommentar
Creature Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Nå har eg endeligen funnet 50mm gjenomsiktige plast rør! Eg fant det hos Crisma Plastic AS som ligger i stavanger, for dei som er i nærheten.......... På FK hadde dei 40mm i plast og 50mm i glass, som også er ein mulighet. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ka du betalte for det plastrøret da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå