Gå til innhold

har jeg fått PS3 dual shock eller sixasix?

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå Paisley? Suksess?

Min ble sendt fredag 18. april. Ingen pakke i dag heller.

Uff da, stoppet i tollen kanskje?

Jeg har ikke fått åpnet pakken før nå pga. fotballtrening, men det lå en DS3 i pakken :w00t::whistle:

Så endelig er dette marerittet over, og jeg skal med glede legge inn en ny order hos vgp. Meget stor sukkes.

Den som venter, venter ikke forgjeves. :thumbup:

EDIT: Finnes det en liste over hvilke spill som støtter rumble?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Jeg tipper at tollvesenet har dratt en "lookfantastic", altså at de merker at en utenlandsk kjede konsekvent kødder med verdiene på varene - og så bare stopper alle varer og sender de i retur.

VGP er i ferd med å bli store nok til at sånt kan skje :).

Lenke til kommentar
Finnes det en liste over hvilke spill som støtter rumble?

De har en oversikt på Wikipedia, men den er ikke helt til å stole på. Først hadde de med Rainbow Six: Vegas (eneren) der, selv om det spillet ikke støtter rumble.

Det skulle riktignok rumble i form av en fremtidig patch i følge en tidlig oversikt fra Sony, men så langt har ikke en slik patch kommet på tross av at Vegas 1 har rukket å bli et gammelt spill i mellomtiden. Dessuten har Vegas 2 kommet ut i mellomtiden også, så sannsynligheten for en Vegas 1-patch minker for hver dag som går. :thumbdown:

Nå har de heldigvis fjernet Vegas 1 fra Wikipedias liste igjen (fjernet det faktisk derfra en gang selv, men da dukket det dessverre opp igjen rett etterpå).

Men hvorvidt listen fortsatt inneholder andre feil eller mangler kan man jo bare spekulere i. Uansett er dette den mest oppdaterte listen jeg kjenner til per i dag.

Link

Lenke til kommentar
Jeg tipper at tollvesenet har dratt en "lookfantastic", altså at de merker at en utenlandsk kjede konsekvent kødder med verdiene på varene - og så bare stopper alle varer og sender de i retur.

Vi skal vel uansett få mulighet til fortolle varen.

Lenke til kommentar
Haha skulle ønske det.. Jeg får sende dem en mail, men pakningen er åpnet betydelig og revet av med en gang( dere vet hvordan det er med nye ting til ps3) Jeg tror at jeg beholder sixaxis'en men dette var ikke et hyggelig førstebestilling med VGP :nei:

Det fins da langt flere like bra og biligere nettbutikker over dammen. Skjønner ikke hvorfor folk henger så mye oppi VGP.

Lenke til kommentar

Nah, det jeg venter på er totalt urelatert til spill. Fikk sendt enda en pakke den 22 som jeg HAR sporing på, og som ikke er registrert inn i landet enda, noe som igjen er unormalt lenge.

Pakkene jeg venter på vet jeg er deklarert med riktig verdi, og det er ikke noe shifty saker som ikke skal gjennom tollen akkurat. Effektpedaler til bass, hvis jeg skal være presis. :p

Lenke til kommentar

Fikk en bok i posten i dag som ble sendt fra USA for en uke siden, men pakken som ble sendt for 3 uker siden har ikke dukket opp, og pakken som ble sendt for nesten to uker siden er ikke landet i Norge enda.

Vil tro boka gikk gjennom kjapt siden bøker er tollfritt, og at den var sendt som brevpost, ikke registrert pakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...