Paisley Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg lurer litt på det selv. Det kom dessverre ikke en lapp fra posten i dag gitt. Mener å ha hørt om en her på forumet som dro ned på postkontoret og fikk hentet noe til ps3'en uten lapp. Det er vel bare å dra ned å sjekke? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det går an å bare stikke på postkontoret å sjekke, de har jo navnet osv.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gjorde det i går, men hun kunne ikke lete opp en pakke etter navn da de ligger etter nummer. Forstålig siden det var 300 pakker der, men hvilket nummer trenger man? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 jeg får dra ned da... Kan jo muligens hende at den har kommet? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når på mandag ble pakken din sendt? min ble sendt på kvelden norsk tid. 13.00 kanadisk ... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pakken ser iallfall sånn ut: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Når på mandag ble pakken din sendt? min ble sendt på kvelden norsk tid. 13.00 kanadisk ... Om du sikter til meg, så ble min ds3 sendt tirsdag morgen norsk tidsregning.. Forrige gang fikk jeg den nemlig på en lørdag, hvor den også ble sendt en tirsdag. Kanskje jeg bare er litt for optimistisk? Pakken ser iallfall sånn ut: That's the one Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pakken ser iallfall sånn ut: Kom den på posten eller i kassa? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Holder det med det femsiffrede "order number" jeg fikk i mailen fra VGP, om jeg vi dra ned på posten å se om den har kommet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 De har vel pakken og/ eller navnet ditt registrert i en slags database på posten? Jeg drar i alle fall ned å sjekker nå Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 De har vel pakken og/ eller navnet ditt registrert i en slags database på posten? Jeg drar i alle fall ned å sjekker nå De har ikke navnet i databasen nei, bare et slags nummer. Og jeg er usikker på om det er det nummeret man får fra vgp på mail. Kom en en rapport når du returnerer da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nummeret posten trenger er nok kollinummeret/sporingsnummer. Spørs litt på frakttypen om det er tilgjengelig eller ei. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ringte ned på postkontoret og fikk vite at det ikke lar seg gjøre å finne pakken uten et "pakkenummer". Da er det vel bare å vente. Faen, snakker om antiklimaks Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pakken ser iallfall sånn ut: Kom den på posten eller i kassa? Lå i kassa. Stappet nedi det, ser ikke at det skal være et problem for posten å putte den i postkassen, men kan jo godt være at den er på kontoret... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg bestite sammen med et spill, så pakken er vel noe større. Når bestilte du? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bestillte på fredag, ble "prosessed" på lørdag, så sendt på mandag Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skjønner, da får jeg den vel på mandag. Blir nok lite spilling av SOF3 da, men får hvertfall spilt GTA4 med Dual Shock. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I dag kom den endelig :!: Litt skuffende at ingen av spillene mine støtter ruble. Burde jo være en enkel pach det? Skal ikke alle spill fra nå av støtte ruble? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 buhu Min har enda ikke kommet, men posten kommer 2 så jeg venter i spenning. Kom den i postkassen eller måtte du hente den på postkontoret? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Var stappet ned i postkassen. Da pakket sammen med et spill. Var så vidt jeg fikk den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg