Gå til innhold

har jeg fått PS3 dual shock eller sixasix?

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vgp's kundeservis stengt i helgen?? Har nemlig ikke fått noe svar enda.. Jeg satser i alle fall på at de sender meg en DS3 og at jeg får beholde sixaxis'en som kompensasjon...

EDIT: Dette var nok et engangstilfelle, så det er nok ingen grunn til panikk for dere andre som har bestilt..

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

heisann.. Har vert mye borte så har ikke fått postet utfallet... Jeg fikk mail fra vgp's kundeservice mandag og hvor det sto at de beklager så meget det som skjedde. Jeg skulle sende tilbake sixaxis'en og de sender meg en DS3( sendte i går). De beklaget så meget tilfellet og situasjonen jeg har havnet i. :roll:

De betaler også portoen selv om den kom på drøye 60 kr. Så da satser jeg på at jeg får det jeg har blitt lovet denne gangen å så får vi se til helgen om det virkelig er en DS3 som kommer. :innocent:

Må si at de var veldig flinke til å svare fort og skikkelig. Nå blir det i alle fall noen flere bestillinger derfra! :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe at du får den på lørdag. Det skjedde i alle fall forrige gang med min sixaxis /dualshock. Den ble bestilt mandag, shipped tirsdag og hentet på postkontoret lørdag. :roll:

Nå forventer jeg ds3'en på lørdag :love:

Fikk du forresten en lapp i posten på fredag da? Eller bare dro du dit på lykke og fromme?

Lenke til kommentar

Det dukket opp en lapp fra postkontoret på lørdag ettermiddag. Men det kan jo hende at den egentlig kom fredag , men at de ventet med å sende lappen til lørdagen.

I Don't Know all the things in the world , but i know that I'll receive a DS3 this week :new_woot:

Lenke til kommentar
Ikke noe lapp i posten så langt, og det ser ut som posten har kommet :( . Damn it ...

Her kommer ikke posten før kl. 15.00 så jeg venter i spenning.

Er du usikker på om det er Dual Shock kan du jo f.eks teste om den rister? :ermm:

Hvis du ser litt lengre bak i tråden skriver jeg at det var en sixaxis jeg fikk av vgp, og at de skulle sende meg en ds3 tilbake, mot at jeg sendte tilbake sixaxis'en. :thumbup:

Lenke til kommentar
Reklamasjons rett er en veldig fin ting. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du sende den tilbake og kreve pengene tilbake UTEN GRUNN i løpet av 14 dager eller no. Så det skal ikke være noe problem.

Du har i tillegg bestilt DS3 så de har bæsjet på leggen uansett. Skal ikke være noe problem og få byttet den.

Hehehe, hjelper lite med norske lover når man har bestillt fra Canada.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...