Paisley Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg er usikker på om jeg skal skrive her eller på butikkdelen av spill så moderator kan flytte tråden. Jeg bestilte mandag en DS3 kontroll fra VGP, og fikk idag bestillingen. Etter at jeg åpnet så jeg at det sto sixasix der hvor du putter inn USB kabelen. Jeg mener at det der skal stå Dual Shock 3?? Har jEg fått feil fra VGP eller er det riktig? Jeg sammenlignet også med min gamle sixaxis og de ser helt like ut.. ps: Jeg sjekket bestillingen min hos vgp og der står det at jeg har bestilt Sony sixaxis Dual Shock 3 kontroll? wtf? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Det skal stå sixaxis OG dual shock 3. DS3 skal stå øverst. Det står også nokså tydelig Dual Shock 3 på plastpakken den er pakket i fra fabrikken. Endret 19. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) på min står det SIXAXIS øverst og helt alene.... EDIT 1: På pakningen står det ikke noe om Dual Shock bare Sixaxis... EDIT 2 : Er det noen mulighet for å bytte den/ sende den tilbake selv om pakningen er åpnet? Endret 19. april 2008 av Paisley Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I tillegg veier DS3 cirka ti ganger så mye som SIXAXIS, så ja, du ville nok merket forskjell. Du har gått på en smell! Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dual Shock er en del tyngre og er ikke gjennomsiktig. Sammenlign. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hmm, da har nok noen vært litt for trøtt eller noe på varehuset til VGP ja... Man kjenner også umiddelbart at det ikke er en vanlig sixaxis ettersom DS3 er 40% tyngre, og mye mer solid, uten knirkingen til en vanlig sixaxis. Du får se på siden hvordan du skal gå fram for å sende den i retur, evt. sende de en mail. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Ser ut som om det en en sixaxis..... Ettersom det sikekrt koster litt å sende den i retur osv. får jeg nok beholde den. Jeg så nå også på VGP's hjemmeside at det er lik pris på DS3 og Sixaxis ,så det er feil en feil der.. Jeg får sende den en mail og får så se utfallet. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kanskje du er så heldig at de sender deg en Dual Shock i posten, slik at du får den i tillegg til den du fikk først. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Haha skulle ønske det.. Jeg får sende dem en mail, men pakningen er åpnet betydelig og revet av med en gang( dere vet hvordan det er med nye ting til ps3) Jeg tror at jeg beholder sixaxis'en men dette var ikke et hyggelig førstebestilling med VGP Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke gi gutten for høye forhåpninger nå da... Om de har rota med bestillinga de så får du sikkert tilsendt en ny en og dekke kostnadene for å sende den andre tilbake. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vgp er bra på service. Hvis du sender dem en høflig mail og forklarer problemet, kan du godt komme meget bra ut av dette. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Reklamasjons rett er en veldig fin ting. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du sende den tilbake og kreve pengene tilbake UTEN GRUNN i løpet av 14 dager eller no. Så det skal ikke være noe problem. Du har i tillegg bestilt DS3 så de har bæsjet på leggen uansett. Skal ikke være noe problem og få byttet den. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke gi gutten for høye forhåpninger nå da... Gjør da ikke noe å spre litt håp? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Reklamasjons rett er en veldig fin ting. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du sende den tilbake og kreve pengene tilbake UTEN GRUNN i løpet av 14 dager eller no. Så det skal ikke være noe problem. Du har i tillegg bestilt DS3 så de har bæsjet på leggen uansett. Skal ikke være noe problem og få byttet den. Dette gjelder kun ved kjøp i Norge, ikke fra utlandet.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Reklamasjons rett er en veldig fin ting. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan du sende den tilbake og kreve pengene tilbake UTEN GRUNN i løpet av 14 dager eller no. Så det skal ikke være noe problem. Du har i tillegg bestilt DS3 så de har bæsjet på leggen uansett. Skal ikke være noe problem og få byttet den. Tenker du på angrerett? I såfall gjelder dette kun for norske nettbutikker. Reklamasjonsrett vil si at man kan klage på produkter med "feil eller mangler", og dette kommer inn i denne bestemte saken. Trådstarter kan nok ikke slå i bordet med norsk lov, men jeg tror ikke VGP har noen interesse av å få negativ publisitet på bakgrunn av noen få hundre kroner. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Merkelig. Tenkte nettopp på at dette kunne skje. Hadde nemlig tenkt til å betale en Dual Shock derfra jeg også. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Merkelig. Tenkte nettopp på at dette kunne skje. Hadde nemlig tenkt til å betale en Dual Shock derfra jeg også. Sjansen er jo heller liten da. Det er jo sånn som kan skje nå og da med alle nettbutikker. Fikk selv Dualshock 3 fra VGP når jeg bestilte det. Har i hvertfall levd i den tro helt til nå. Hmmmmmmm... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 MAKS uflaks, en hygglig mail kunne nok ordnet opp Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I min bestilling står det følgende: 1 x PS3 Dual Shock 3 Sixaxis Wireless Controller (USA) (BLACK) - PS3 (In stock usually ships within 24hrs) () = $49.99CDN Så får vi sjå om eit par dager kva man får! Satser på at det går bra. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Nettop det samme står i min bestilling Jaja jeg får håpe at dette var et engangstilfelle og at det ordner seg. Jeg har sendt mail så jeg skal poste utfallet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg