Lange Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hva gjør jeg? Det funker ikke med "no passkey" eller å lage en egen passkey. Så jeg får ikke lagt til tastaturet. Endret 1. mai 2008 av Lange Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som kan hjelpe? Er ikke det bare å få software til å genere key? antar du snakker om Bluethoot her... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Er ikke det bare å få software til å genere key? Det funker ikke å lage en egen passkey. Har ikke noen magisk løsning, men prøv en rask telefon til microsoft support? Endret 22. april 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Sikkert ingen som bryr seg, men jeg fant ut hvordan man skal gjøre det. Du bare lar PCn velge key for deg og så følger du instruksene. Som AWC80 sa, men det var litt mer avansert enn det. Endret 1. mai 2008 av Lange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå