romankovich Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei. Jeg har en 48x Plextor som ikke vil brenne mer enn 24x. Får beskjed om at jeg ikke klarer å levere data fort nok til mer enn det. Dette synes jeg høres merkelig ut siden jeg har: WD 120GB med 8MB cache 1 GB DDR ram MSI K7T266 DMA er slått på btw. Disk og brenner står på egen kanal. rk Lenke til kommentar
nusse Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Klarer selve cd-r platen mer enn 24x? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har du på en innstilling som gjør at brenner tilpasser hastighet til cdn?, skru av denne Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Har prøvd å skifte media ja....har flere venner som brenner raskere enn meg med dårligere utstyr og helt vanlige mmore og smartbuy plater. Er det en egen innstilling som tilpasser seg hastigheten? Jeg bruker siste NERO, men finner ikke noe slikt der. rk Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har du HD og brenner på samme IDE kabel? Isåfall så sett de på to forskjellige kabler. Kan jo være det hjelper. Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 ide0=120 gb disk master ide1=plextor slave Har prøvd med forskjellige konfigurasjoner... rk Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har du husket å slå på DMA mode på brenneren! Ellers så klarer den ikke å levere nok data til å få brent raskere -Chief- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har du på en innstilling som gjør at brenner tilpasser hastighet til cdn?, skru av denne det er en slik innstilling husker bare ikke hvor den er :oops: Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 på nero er det en opsjon før brenning hvor man kan la brenneren tilpasse farten til mediet. Er det den? DMA er OK på disker og brenner. rk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Defragmentert Harddisken i det siste? Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Har faktisk ikke prøvd det...det blir det neste! rk ....but alas.... Ingen av partisjonene var noe særlig fragmentert. Hvor fort brenner folk med 48x? rk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå