Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden er forsvunnet fra min bærbare. (compaq Presario V6000)

Anbefalte innlegg

For et par uker siden forsvant lyden fra min bærbare. Det er en Compaq Presario V6000 det er snakk om. Var søkt etter programvare på Compaq sine hjemmesider, men finner ikke noen ting.

Men det rareste er at om jeg plugger i et headsett i PC-en kommer det lav lyd på den ene siden bare....

Utrolig irriterende..

Har også søkt igjennom maskinen et par ganger med forsjellige anti-virus og spy-ware programmer...

Takker for alle svar.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For et par uker siden forsvant lyden fra min bærbare. Det er en Compaq Presario V6000 det er snakk om. Var søkt etter programvare på Compaq sine hjemmesider, men finner ikke noen ting.

Men det rareste er at om jeg plugger i et headsett i PC-en kommer det lav lyd på den ene siden bare....

Utrolig irriterende..

Har også søkt igjennom maskinen et par ganger med forsjellige anti-virus og spy-ware programmer...

Høres litt ut som den er skadet på et vis, men du kan jo prøve å installere driveren på nytt.

Ligger circka her

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pa...ebook+PC+series

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende..

Høres litt ut som den er skadet på et vis, men du kan jo prøve å installere driveren på nytt.

Ligger circka her

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pa...ebook+PC+series

Har alt lastet ned fra den siden, og ingenting fungerer. Synes det er så rart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...