G-Man™ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 For et par uker siden forsvant lyden fra min bærbare. Det er en Compaq Presario V6000 det er snakk om. Var søkt etter programvare på Compaq sine hjemmesider, men finner ikke noen ting. Men det rareste er at om jeg plugger i et headsett i PC-en kommer det lav lyd på den ene siden bare.... Utrolig irriterende.. Har også søkt igjennom maskinen et par ganger med forsjellige anti-virus og spy-ware programmer... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 For et par uker siden forsvant lyden fra min bærbare. Det er en Compaq Presario V6000 det er snakk om. Var søkt etter programvare på Compaq sine hjemmesider, men finner ikke noen ting.Men det rareste er at om jeg plugger i et headsett i PC-en kommer det lav lyd på den ene siden bare.... Utrolig irriterende.. Har også søkt igjennom maskinen et par ganger med forsjellige anti-virus og spy-ware programmer... Takker for alle svar. Høres litt ut som den er skadet på et vis, men du kan jo prøve å installere driveren på nytt. Ligger circka her http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pa...ebook+PC+series Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 For et par uker siden forsvant lyden fra min bærbare. Det er en Compaq Presario V6000 det er snakk om. Var søkt etter programvare på Compaq sine hjemmesider, men finner ikke noen ting.Men det rareste er at om jeg plugger i et headsett i PC-en kommer det lav lyd på den ene siden bare.... Utrolig irriterende.. Har også søkt igjennom maskinen et par ganger med forsjellige anti-virus og spy-ware programmer... Takker for alle svar. Høres litt ut som den er skadet på et vis, men du kan jo prøve å installere driveren på nytt. Ligger circka her http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_pa...ebook+PC+series Har alt lastet ned fra den siden, og ingenting fungerer. Synes det er så rart Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 ingen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå