The Very End Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg sitter da her på jobb, og i en samtale med noen arbeidskolegaer begynte vi å snakke om komprimering, plass osv osv. Jeg syns å huske det var et spill for noen år siden, som het noe som...krieg eller noe.. som tok vanvittig lite plass. Men jeg kan ikke huske om det er dette det het, eller om det i det hele tatt har vært et slikt spill eller om det bare er min fantasi som har løpt løpsk igjen. Så vidt jeg husker tok spillet kun noen få kb/s, noe som var svært imponerende i forhold til at man faktisk kunne gå rundt å skyte noen greier og helt greie texturer.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Nope, var ikke det. Som nevnt var dette spillets spesialitet at det nettopp tok så og si ingen plass. Det var så klart ikke noen bra ytelse eller noe sånt, men det tok utrolig lite plass. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Detaljer om gameplay, story, osv osv. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Beklager at jeg ikke kan gi mer info, men alt jeg kan si at det var et FPS spill. Var rellativt mørkt og grumsete. Det var bare en bane, og selve spillet var vel egentlig mer en test enn et spill. Som nevnt tidligere tok dette kun noen få kb, noe som er svært imponerende. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Et annet spill som hadde sykt mye innhold og var veldig bra grafisk (på den tiden) i forhold til størrelse er frontier: Elite 2 http://en.wikipedia.org/wiki/Frontier:_Elite_II Jeg husker ikke størrelsen på PC, men jeg tror det var omtrent 120KB Lenke til kommentar
crimson Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei, Jeg tror jeg husker dette spllet. Det var gratis og var på en brøkdel av av diskett når det var vanlig med CD. FPS. Det var ikke langt og hadde litt buggs, men var imponerende ut fra størrelsen. Jeg husker kke hva det het, men tror jeg leste om det på Itpro eller itavisen. Mvh Crimson Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan hende du tenker på kkrieger, som tar 97.28 kB når du pakker det ut. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Kan hende du tenker på kkrieger, som tar 97.28 kB når du pakker det ut. Takk takk! Det var spillet jeg tenkte på 97kb er jo så og si ingenting hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå