Nervetattoo Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Fra innspillingsdag i Karl Johan. Se videoen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det var en kjedelig film. Altfor lenge på hvert bilde og ingen lyd. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det var en kjedelig film. Altfor lenge på hvert bilde og ingen lyd. Ingen lyd? Vi har lagt bilder til et lydopptak av pressekonferanse, det derfor ikke en filmtrailer. Får du ikke hørt lyden skjønner jeg at opplevelsen uteblir. Dog forstår jeg ikke hvorfor du ikke hører noenting, det fungerer fint her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Det var en kjedelig film. Altfor lenge på hvert bilde og ingen lyd. Ingen lyd? Vi har lagt bilder til et lydopptak av pressekonferanse, det derfor ikke en filmtrailer. Får du ikke hørt lyden skjønner jeg at opplevelsen uteblir. Dog forstår jeg ikke hvorfor du ikke hører noenting, det fungerer fint her. Ser visst ut som om lyden ikke funker på noen av videoene på Kulturo. Litt rart siden alt funket fint på fredag. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Det var en kjedelig film. Altfor lenge på hvert bilde og ingen lyd. Ingen lyd? Vi har lagt bilder til et lydopptak av pressekonferanse, det derfor ikke en filmtrailer. Får du ikke hørt lyden skjønner jeg at opplevelsen uteblir. Dog forstår jeg ikke hvorfor du ikke hører noenting, det fungerer fint her. Ser visst ut som om lyden ikke funker på noen av videoene på Kulturo. Litt rart siden alt funket fint på fredag. Jeg hører lyd på samtlige videoer jeg prøver å spille av. Hvilken nettleser sitter du på? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Det var en kjedelig film. Altfor lenge på hvert bilde og ingen lyd. Ingen lyd? Vi har lagt bilder til et lydopptak av pressekonferanse, det derfor ikke en filmtrailer. Får du ikke hørt lyden skjønner jeg at opplevelsen uteblir. Dog forstår jeg ikke hvorfor du ikke hører noenting, det fungerer fint her. Ser visst ut som om lyden ikke funker på noen av videoene på Kulturo. Litt rart siden alt funket fint på fredag. Jeg hører lyd på samtlige videoer jeg prøver å spille av. Hvilken nettleser sitter du på? Bruker Opera. Skal prøve i IE nå. EDIT: Funket i IE. Får nok re-innstalere Opera for å se om det funker da. Endret 20. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg